Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald
Competities
Corona Birthday Bash (door Anoniem)

Zoals je misschien wel kan zien, ben ik op de dag dat deze competitie online komt jarig. Helaas kan ik het niet vieren zoals normaal. Vandaar mijn vraag aan jullie, hoe zou ik mijn verjaardag kunnen vieren? Maak dit zo creatief mogelijk, maak me aan het lachen! Iedereen kan wel een beetje fun gebruiken.

EISEN
- Knutsel, photoshop, collage, teken hoe ik mijn verjaardag vier;
- een beetje humor wordt zeer gewaardeerd.

DEADLINE & PRIJZEN

Stuur je inzending voor 24 februari 23:59 naar Aether met als onderwerp “Birthday”. Dan maak je kans op de volgende prijzen:

#1. 50 credits + 5 punten
#2. 30 credits + 3 punten
#3. 20 credits + 1 punt

Veel succes!




Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Corona Birthday Bash.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 24-02 10:05:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 23-02 11:36:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 23-02 08:36:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 21-02 16:56:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 19-02 12:19:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 19-02 09:13:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 18-02 09:22:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 17:57:
Aether schreef:
Thx 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 16:57:
Nuts schreef:
Gefeliciteerd! 💛
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 12:39:
Squilia schreef:
happy birthday!!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 12:38:
Aether schreef:
Bedankt allemaal
Melden | Citeer | X
StarAngel schreef op 17-02 11:07:
StarAngel schreef:
Gefeliciteerd! 
Melden | Citeer | X
despoina schreef op 17-02 09:39:
despoina schreef:
gelukkige verjaardag!!!
Melden | Citeer | X
Valiant schreef op 17-02 09:27:
Valiant schreef:
Happy birthdayyyy!!!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 09:19:
Aether schreef:
Dankjulliewel
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 08:20:
Sas schreef:
Gefeliciteeeerd <33
Melden | Citeer | X
Wishbone schreef op 17-02 00:14:
Wishbone schreef:
Gefeliciteerd!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 17-02 00:05:
Aether schreef:



Competitiearchief
Onbedoelde dubbelzinnigheid31-08-2018 00:00
Movie Bloopers!30-08-2018 00:00
Uitslagdag 29-08-1829-08-2018 00:00
Your name27-08-2018 00:00
Schuifpuzzel XL25-08-2018 00:00
Divination23-08-2018 00:00
Ojee wat ongemakkelijk!22-08-2018 00:00
Tijdreiziger21-08-2018 00:00
Lampenkap20-08-2018 00:00
Zomeractie 4 - ABC Eilanden18-08-2018 00:00
WC deur! 17-08-2018 00:00
Uitslagdag 15 augustus 201815-08-2018 00:00
Child's play13-08-2018 00:00
Schrijfwedstrijd S8: inschrijfronde!12-08-2018 00:00
De toekomst van VP11-08-2018 00:00
Breakfast at Tiffany's09-08-2018 00:00
Lyrics story08-08-2018 00:00
Toekomst: een baby?06-08-2018 00:00
Zomeractie 3 - Bordspellen04-08-2018 00:00
Cruise gezocht!03-08-2018 00:00
Een nieuwe stamboom!02-08-2018 00:00
Uitslagdag 1 augustus 201801-08-2018 00:00
Zzz... Prik!30-07-2018 00:00
Work-out27-07-2018 00:00
Een nieuwe subreddit26-07-2018 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende