Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald
Competities
Ik in de Middeleeuwen (door KatnissEverlark )

De Middeleeuwen, je kent het wel, een tijdperk uit onze geschiedenis. Een tijdperk waar er drie standen in de samenleving waren: de geestelijken, edelen en boeren. Je kunt hierbij denken aan simpelweg boeren, ridders, jonkvrouwen, noem maar op. Maar wie zou jij (willen) zijn in de Middeleeuwen?

C O M P E T I T I E
Voor deze competitie vertel je mij wat voor een persoon je zou zijn als je in de Middeleeuwen leefde. Dit mag alles zijn, zolang deze "rol" binnen de samenleving maar bestond in dit tijdperk. Daarnaast vertel je in maximaal 150 woorden waarom je die persoon zou zijn.

D E A D L I N E  &  P R I J Z E N
Je stuurt je inzending voor 19 mei 23:59 naar mij (KatnissEverlark) met als onderwerp 'Middeleeuwen'. Je maakt dan kans op de volgende prijzen:
#1. 50cr + 5 punten
#2. 30cr + 3 punten
#3. 20cr + 1 punt
De punten tellen mee voor de CM-set van de maand mei, die hiernaast te zien is.
 
Succes!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Ik in de Middeleeuwen.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 19-05 19:53:
KatnissEverlark schreef:
Laatste dag!
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 18-05 10:33:
KatnissEverlark schreef:
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 17-05 13:29:
KatnissEverlark schreef:
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 15-05 19:43:
KatnissEverlark schreef:
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 14-05 15:18:
KatnissEverlark schreef:
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 13-05 19:10:
KatnissEverlark schreef:
Melden | Citeer | X
Acnolgia schreef op 12-05 11:57:
Acnolgia schreef:
Whysoserious schreef:
Mijn BA in Geschiedenis: 'Let's get to work girls'
hahahahaha
Melden | Citeer | X
Whysoserious schreef op 12-05 11:45:
Whysoserious schreef:
Mijn BA in Geschiedenis: 'Let's get to work girls'
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 12-05 11:05:
Sas schreef:
Oeh goed excuus om weer eens wat te lezen over de middeleeuwen!
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 12-05 09:38:
KatnissEverlark schreef:



Competitiearchief
Same movie, new title19-01-2019 00:00
Item comp M/V: Iconic Moments17-01-2019 00:00
Uitslagdag 16 januari16-01-2019 00:00
Six word story14-01-2019 00:00
Look appreciation 11-01-2019 00:00
A New Jolly Roger07-01-2019 00:00
Mama Appelsap03-01-2019 00:00
Uitslagdag - 2 januari 201902-01-2019 00:00
Nieuwjaarscompetitie 201901-01-2019 04:00
Futurebook31-12-2018 00:00
Eye guess29-12-2018 00:00
Op weg naar 201927-12-2018 00:00
Are you able to save Christmas?25-12-2018 00:00
Vervangend woord22-12-2018 00:00
Uitslagdag 19 december19-12-2018 00:26
Kerstcompetities 201818-12-2018 00:00
Maak een VP stripverhaal15-12-2018 00:00
Nieuwe bewoner!14-12-2018 00:00
Schuifpuzzel ~ levels (winter editie)11-12-2018 00:00
Carrière switch10-12-2018 00:00
Pickwick08-12-2018 12:00
Uitslagdag 5 december05-12-2018 00:00
The Blind Auditions03-12-2018 00:00
Sinterklaas competitie 201801-12-2018 00:00
SMT adventskalender30-11-2018 23:30
Vorige | Pagina: | Volgende