Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald
Competities
Ik in de Middeleeuwen (door KatnissEverlark )

De Middeleeuwen, je kent het wel, een tijdperk uit onze geschiedenis. Een tijdperk waar er drie standen in de samenleving waren: de geestelijken, edelen en boeren. Je kunt hierbij denken aan simpelweg boeren, ridders, jonkvrouwen, noem maar op. Maar wie zou jij (willen) zijn in de Middeleeuwen?

C O M P E T I T I E
Voor deze competitie vertel je mij wat voor een persoon je zou zijn als je in de Middeleeuwen leefde. Dit mag alles zijn, zolang deze "rol" binnen de samenleving maar bestond in dit tijdperk. Daarnaast vertel je in maximaal 150 woorden waarom je die persoon zou zijn.

D E A D L I N E  &  P R I J Z E N
Je stuurt je inzending voor 19 mei 23:59 naar mij (KatnissEverlark) met als onderwerp 'Middeleeuwen'. Je maakt dan kans op de volgende prijzen:
#1. 50cr + 5 punten
#2. 30cr + 3 punten
#3. 20cr + 1 punt
De punten tellen mee voor de CM-set van de maand mei, die hiernaast te zien is.
 
Succes!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Ik in de Middeleeuwen.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 19-05 19:53:
KatnissEverlark schreef:
Laatste dag!
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 18-05 10:33:
KatnissEverlark schreef:
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 17-05 13:29:
KatnissEverlark schreef:
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 15-05 19:43:
KatnissEverlark schreef:
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 14-05 15:18:
KatnissEverlark schreef:
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 13-05 19:10:
KatnissEverlark schreef:
Melden | Citeer | X
Acnolgia schreef op 12-05 11:57:
Acnolgia schreef:
Whysoserious schreef:
Mijn BA in Geschiedenis: 'Let's get to work girls'
hahahahaha
Melden | Citeer | X
Whysoserious schreef op 12-05 11:45:
Whysoserious schreef:
Mijn BA in Geschiedenis: 'Let's get to work girls'
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 12-05 11:05:
Sas schreef:
Oeh goed excuus om weer eens wat te lezen over de middeleeuwen!
Melden | Citeer | X
KatnissEverlark schreef op 12-05 09:38:
KatnissEverlark schreef:



Competitiearchief
Words, words, words25-04-2017 00:00
Een reis door de melkweg24-04-2017 10:36
Verkooppraatjes23-04-2017 00:00
Wat nu?! 22-04-2017 00:00
Toga Party collage21-04-2017 00:00
A night at the museum20-04-2017 00:00
Uitslagdag | 19 april 2017 + AIW uitslag19-04-2017 01:00
Een bijnaam voor Max Verstappen!18-04-2017 00:00
Bookmark17-04-2017 00:00
De Eierendief16-04-2017 00:00
Mingled Fairytales15-04-2017 00:00
Rename Yourself14-04-2017 00:00
Boterbloemen13-04-2017 00:00
Uitslagdag - 12 april12-04-2017 00:00
Toetsenbord11-04-2017 00:00
Design jouw handschoen10-04-2017 00:00
Change the story!09-04-2017 00:00
Birthdaygirl08-04-2017 00:00
Get The Picture!07-04-2017 00:00
Shout out!06-04-2017 10:51
Uitslagdag 5-04-201705-04-2017 00:00
Down the Rabbit Hole | FINALE04-04-2017 00:00
Deep Dark Fears03-04-2017 00:00
Superhero team02-04-2017 00:00
1 April01-04-2017 00:09
Vorige | Pagina: | Volgende