Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald
Competities
Oranje snacks! (door Anoniem)

Misschien hebben jullie de nieuwe blog van Nolite al gezien: een review over een aantal Nederlandse EK-snacks. (Zo niet, neem dan zeker even een kijkje!) De winkels liggen er in deze voetbalperiode natuurlijk helemaal vol mee. Vandaag is het aan jou om een bestaande snack om te toveren tot een EK-snack!

E I S E N
- Je kiest een 'normale' snack of lekkernij waarvan jij graag een 'Oranje'-versie zou willen zien in de schappen. Je laat zien hoe jouw Nederlandse EK-variant van deze snack eruit zou zien. Dit mag visueel (bijvoorbeeld door de snack te tekenen), maar je mag het ook beschrijven.
- Er mag nog geen Nederlandse EK-variant bestaan van de snack die jij kiest, dus doe goed onderzoek voordat je een idee uitwerkt!
- Vertel er ook bij waarom deze snack een EK-variant moet krijgen.

D E A D L I N E
Stuur je inzending voor 2 juli 23:59 naar mij (Belle). Je maakt dan kans op de volgende prijzen:
#1. 50 cr + 5 punten.
#2. 30 cr + 3 punten.
#3. 20 cr + 1 punt.
De punten tellen mee voor de CM-set die hiernaast staat afgebeeld!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Oranje snacks!.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Nolite schreef op 28-06 22:04:
Nolite schreef:
Samantha schreef:
Belle schreef:
 (wel sad dat ze er nu uit liggen haha)
Rip
Aldi heeft toch ‘Helaas Pindkaas’ misschien die dan maar in het oranje!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 28-06 10:31:
Belle schreef:
 (wel sad dat ze er nu uit liggen haha)
Melden | Citeer | X
Nolite schreef op 25-06 23:28:
Nolite schreef:
ik ben een snack
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 25-06 10:36:
Afterlife schreef:
lekker !
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 25-06 08:27:
Belle schreef:



Competitiearchief
Zomeractie 10 - Onderwater05-09-2015 00:00
Your Henna tattoo04-09-2015 00:00
Ontwerp je eigen behangpapier03-09-2015 00:00
Uitslagdag 02-09-'1502-09-2015 00:14
Your Own Movie: inschrijfronde01-09-2015 00:00
Nice meeting me 31-08-2015 00:00
Your special one30-08-2015 00:00
Zomeractie week 9 - festival29-08-2015 00:00
Soundtrack van je leven28-08-2015 00:45
Caesar's Schrift27-08-2015 09:46
Uitslagdag 26 augustus 201526-08-2015 00:00
Anime Intro Song Competitie25-08-2015 00:00
Nail art24-08-2015 00:00
Avatar the last Airbender23-08-2015 00:00
Zomeractie week 8 // Eten22-08-2015 00:00
Wat als...21-08-2015 00:03
Herschrijf een quote20-08-2015 00:48
Uitslagdag 19-08 '1519-08-2015 00:33
Van mug naar Olifant 18-08-2015 00:00
Can you waffle it?17-08-2015 00:00
VSquiz // 16 aug16-08-2015 00:00
Zomeractie week 7 ~ Trekpleisters in de VS15-08-2015 00:00
Competitie 14/08/201514-08-2015 00:00
Darkest thoughts 13-08-2015 00:00
Uitslagdag ~ 12-08-201512-08-2015 00:07
Vorige | Pagina: | Volgende