Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
7 van de 24 sterren behaald
Competities
Make a card (door Anoniem)

Ik maak in mijn vrije tijd graag kaarten voor van alles. Verjaardagskaarten, babykaarten en beterschapskaarten. Voor deze competitie mag jij zelf je kaart ontwerpen. Dit mag je voor elke gelegenheid doen en op welke manier je maar wilt. Dus dit kan ook via bijvoorbeeld Greetz.nl.

 

EISEN

- Knutsel, Photoshop etc. een kaart voor iemand

- Vertel er kort bij voor wie en waarom

 

DEADLINE & PRIJZEN

Stuur je inzending voor 13 september 23:59 naar Aether met als onderwerp “kaart”. Dan maak je kans op de volgende prijzen:

#1. 50 credits + 5 punten
#2. 30 credits + 3 punten
#3. 20 credits + 1 punt

Veel succes!




Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Make a card.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 10-09 16:42:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-09 20:07:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-09 15:08:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 18:55:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 09:16:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-09 19:35:
Aether schreef:
Devinette schreef:
Zo leuk! Toen ik dit vanmorgen zag begon ik meteen wat in elkaar te zetten haha.
Maak altijd zelf graag kaartjes. Ben atm memorie kaarten aan het maken samen met m'n zusje,
heerlijk dat creatief bezig zijn !

Wat leuk! Ook leuk om samen lekker bezig te zijn
Melden | Citeer | X
Devinette schreef op 06-09 19:21:
Devinette schreef:
Zo leuk! Toen ik dit vanmorgen zag begon ik meteen wat in elkaar te zetten haha.
Maak altijd zelf graag kaartjes. Ben atm memorie kaarten aan het maken samen met m'n zusje,
heerlijk dat creatief bezig zijn !
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-09 15:33:
Dazy schreef:
Leuk!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-09 10:19:
Sas schreef:
I need to remember thissss



Competitiearchief
Ik ga in bad en neem mee01-12-2021 00:00
Holiday food29-11-2021 00:00
Sinterklaas 202126-11-2021 00:00
Een eigen bedrijf24-11-2021 00:00
Maak de droom af22-11-2021 00:00
Explain a filmplot badly19-11-2021 00:00
It's alive!15-11-2021 00:00
VP review12-11-2021 00:00
Herschrijf een strip10-11-2021 00:00
Welke internetgekkie is dit?08-11-2021 00:00
Spaceweek - competitie 307-11-2021 00:00
Spaceweek - Competitie 204-11-2021 00:00
Spaceweek - competitie 101-11-2021 00:00
Herschrijf een aflevering29-10-2021 00:00
Fall Binge27-10-2021 00:00
Welk uitgestorven dier25-10-2021 00:00
Halloween competities22-10-2021 00:00
Gif verhaal20-10-2021 00:00
Master has given Dobby a sock18-10-2021 00:00
High tea15-10-2021 00:00
Brief aan ...08-10-2021 00:00
Google Settings06-10-2021 00:00
Dierendag 202104-10-2021 00:00
Maak je eigen herfst look29-09-2021 00:00
Honesty is the best policy27-09-2021 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende