Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald
Competities
Make a card (door Anoniem)

Ik maak in mijn vrije tijd graag kaarten voor van alles. Verjaardagskaarten, babykaarten en beterschapskaarten. Voor deze competitie mag jij zelf je kaart ontwerpen. Dit mag je voor elke gelegenheid doen en op welke manier je maar wilt. Dus dit kan ook via bijvoorbeeld Greetz.nl.

 

EISEN

- Knutsel, Photoshop etc. een kaart voor iemand

- Vertel er kort bij voor wie en waarom

 

DEADLINE & PRIJZEN

Stuur je inzending voor 13 september 23:59 naar Aether met als onderwerp “kaart”. Dan maak je kans op de volgende prijzen:

#1. 50 credits + 5 punten
#2. 30 credits + 3 punten
#3. 20 credits + 1 punt

Veel succes!




Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Make a card.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 10-09 16:42:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-09 20:07:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 09-09 15:08:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 18:55:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 09:16:
Aether schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-09 19:35:
Aether schreef:
Devinette schreef:
Zo leuk! Toen ik dit vanmorgen zag begon ik meteen wat in elkaar te zetten haha.
Maak altijd zelf graag kaartjes. Ben atm memorie kaarten aan het maken samen met m'n zusje,
heerlijk dat creatief bezig zijn !

Wat leuk! Ook leuk om samen lekker bezig te zijn
Melden | Citeer | X
Devinette schreef op 06-09 19:21:
Devinette schreef:
Zo leuk! Toen ik dit vanmorgen zag begon ik meteen wat in elkaar te zetten haha.
Maak altijd zelf graag kaartjes. Ben atm memorie kaarten aan het maken samen met m'n zusje,
heerlijk dat creatief bezig zijn !
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-09 15:33:
Dazy schreef:
Leuk!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 06-09 10:19:
Sas schreef:
I need to remember thissss



Competitiearchief
Engelen Competitie17-07-2015 00:00
Raad de cocktails16-07-2015 01:27
Uitslagen 15-07-201515-07-2015 00:00
Je meestgebruikte smiley14-07-2015 08:54
Pimp your desk 13-07-2015 00:00
Maak een pokémon van jouw avatar!12-07-2015 00:00
Zomeractie 2015 - week 211-07-2015 00:00
What year is it?10-07-2015 05:33
Jouw droombaan09-07-2015 07:53
Uitslagdag 08-07-'1508-07-2015 06:10
Create a band: ronde 407-07-2015 00:00
Horror Scene06-07-2015 07:05
Jouw eigen dinosaurus05-07-2015 00:00
Zomeractie '15 week 104-07-2015 00:00
Be A Villain03-07-2015 00:00
Beste van Got Talent02-07-2015 00:15
Uitslagdag! 1 juli 201501-07-2015 01:13
Schrijf een spiegelgedicht30-06-2015 00:00
CT-verkiezingen 29-06-'1529-06-2015 00:00
Awkward selfies28-06-2015 00:06
Jouw strandoutfit27-06-2015 00:00
Favoriete zomergerecht26-06-2015 00:00
Jouw Musical (door Nayeli)25-06-2015 00:05
Uitslagdag 24 juni 201524-06-2015 00:00
Mortal Kombat X: Design for Kitana23-06-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende