Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald
Competities
#4 PYE Ronde 2 - Fotowedstrijd (door Account verwijderd)

Eén van mijn favoriete tv-programma's is 'Het Perfecte Plaatje'. Zelf vind ik fotografie heel leuk en zou ik graag eens aan het programma meedoen. Ik weet zeker dat er hier spelers zijn die deze hobby met mij delen en daarom heb ik deze week een fotocompetitie voor jullie!

- COMPETITIE -
Bij de competitie van vandaag is het de bedoeling dat jullie een foto gaan maken binnen het thema 'geluksmomentjes'. Het hoeft natuurlijk niet iets groots te zijn, denk bijv. aan je favoriete boek lezen, een wandeling maken, een koffie-/theemomentje in de ochtend, je huisdier etc. Het blijft natuurlijk wel een fotowedstrijd, maar wees lekker creatief!

- EISEN -
Voor deze competitie hoef je niet de beste camera te gebruiken. Ik wil dat iedereen mee kan doen en beoordeel dus vooral op concept en creativiteit.
> De enige voorwaarde is dat je de foto natuurlijk zelf hebt gemaakt!
> Je mag je foto eventueel kort toelichten

- DEADLINE & PRIJZEN -
Stuur je inzending vóór 4 maart 23:59 uur naar mij (Yvie), met als onderwerp 'Fotowedstrijd'. Door mee te doen aan deze competitie maak je kans op de volgende prijzen:
#1 - 50 cr + 5 punten
#2 - 30 cr + 3 punten
#3 - 20 cr + 1 punt
De punten tellen mee voor CM-set van februari die rechts staat afgebeeld.

Ik ben benieuwd naar jullie creaties, veel plezier en succes!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel #4 PYE Ronde 2 - Fotowedstrijd.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 01-03 15:54:
Afterlife schreef:
leuk ! zal eens kijken of ik een leuk plaatje kan schieten
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-02 17:11:
Cerveza schreef:
ik moest dit dus een week lang doen voor m'n werkgroep als onderdeel van gedragstherapie hahah
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-02 06:25:
Dutton schreef:
Oeh super leuk!
Melden | Citeer | X
Nolite schreef op 25-02 13:51:
Nolite schreef:
Leuk! Ik ga proberen mee te doen :)
Melden | Citeer | X
bluesweater schreef op 25-02 08:17:
bluesweater schreef:
Mag de foto uit meerdere foto's bestaan? hmm
Melden | Citeer | X
Mai schreef op 25-02 07:23:
Mai schreef:
Waa wat leuk😍
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 25-02 07:14:
Sas schreef:
Perfecte plaatje is idd vet leuk!!! 

Als ik tijd heb doe ik mee
Melden | Citeer | X
Marissa schreef op 25-02 00:02:
Marissa schreef:
Omg niceee



Competitiearchief
Taal droedels22-06-2015 10:39
Vaderdag competities21-06-2015 00:00
Een nieuw personage in... (2)20-06-2015 00:00
End of the world 19-06-2015 00:00
doodle 'n edit17-06-2015 22:22
Uitslagdag 17-06-'1517-06-2015 00:00
Design een mok16-06-2015 00:00
Girly Make Over Competitie14-06-2015 22:59
Page 6314-06-2015 00:00
Create a band: ronde 313-06-2015 00:00
Waarmee zou jij beroemd (willen) worden?12-06-2015 00:00
Uitslagdag 10-6-'1510-06-2015 07:00
Yokai competitie 8-6-201508-06-2015 00:17
Jouw aquarium07-06-2015 00:00
Afscheidscompetitie Riraito06-06-2015 00:00
Uitslag Bloggerverkiezingen! 05/06/201505-06-2015 00:00
Uitslagen 01-06-'1503-06-2015 00:00
Songfestival Competitie!02-06-2015 00:00
Jouw vakantie avontuur01-06-2015 00:00
Wat is onmisbaar in jouw leven?31-05-2015 01:30
Cubefield30-05-2015 00:00
Ontwerp je eigen T-shirt29-05-2015 00:00
Jouw droombestemming28-05-2015 00:00
Uitslagdag 27-05-'1527-05-2015 15:58
Een nieuw personage in...26-05-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende