Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald
Competities
Camouflage voor mensen (door Anoniem)

Ieder dier in het dierenrijk heeft zich aangepast aan zijn leefgebied om te kunnen overleven. Een van de aanpassingen van dieren zijn de kleuren van het dier. Veel dieren hebben immers een camouflagekleur zodat ze niet opvallen voor roofdieren. Voorbeelden van dieren die zich camoufleren zijn bijvoorbeeld deze uil hier rechts in een boom, een cheeta in het hoge gras of een wandelend blad tussen de bladeren.

Maar wat nou als je als gewoon mens even wilt ontsnappen aan de drukte? Hoe moet je huid veranderen om even niet gezien te worden? Vandaag gaan jullie daarover fantaseren!

Competitie
Voor de competitie van vandaag stuur je op wat voor huid (of onesie) een mens zoals jij en ik zou moeten hebben om zich te kunnen verstoppen in onze leefomgeving. 

Wil je bijvoorbeeld een bakstenenpatroon hebben, eruitzien als een ander mens of toch liever een huid van bladeren hebben? 

Deadline & eisen
Stuur jouw camouflage-idee naar Sas met als onderwerp 'camouflage' vóór 3 augustus 23.59 en maak kans op de volgende prijzen:

1. 50 credits en 5 CM-punten
2. 30 credits en 3 CM-punten
3. 20 credits en 1 CM-punt.

De CM-punten tellen mee voor de set van juli die je hiernaast ziet.

Veel succes en plezier met het bedenken!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Camouflage voor mensen.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 03-08 12:24:
Sas schreef:
:) 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 03-08 10:36:
Sas schreef:
Laatste dag!!! 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 02-08 14:35:
Sas schreef:
Doe nog mee!
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-07 13:00:
Sas schreef:
FiniteIncantatem schreef:
Kuch eend kuch
Heee dit kon alleen van jou zijn haha love it 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 26-07 11:51:
FiniteIncantatem schreef:
Kuch eend kuch
Melden | Citeer | X
bluesweater schreef op 26-07 09:15:
bluesweater schreef:
leukk!! 



Competitiearchief
Engelen Competitie17-07-2015 00:00
Raad de cocktails16-07-2015 01:27
Uitslagen 15-07-201515-07-2015 00:00
Je meestgebruikte smiley14-07-2015 08:54
Pimp your desk 13-07-2015 00:00
Maak een pokémon van jouw avatar!12-07-2015 00:00
Zomeractie 2015 - week 211-07-2015 00:00
What year is it?10-07-2015 05:33
Jouw droombaan09-07-2015 07:53
Uitslagdag 08-07-'1508-07-2015 06:10
Create a band: ronde 407-07-2015 00:00
Horror Scene06-07-2015 07:05
Jouw eigen dinosaurus05-07-2015 00:00
Zomeractie '15 week 104-07-2015 00:00
Be A Villain03-07-2015 00:00
Beste van Got Talent02-07-2015 00:15
Uitslagdag! 1 juli 201501-07-2015 01:13
Schrijf een spiegelgedicht30-06-2015 00:00
CT-verkiezingen 29-06-'1529-06-2015 00:00
Awkward selfies28-06-2015 00:06
Jouw strandoutfit27-06-2015 00:00
Favoriete zomergerecht26-06-2015 00:00
Jouw Musical (door Nayeli)25-06-2015 00:05
Uitslagdag 24 juni 201524-06-2015 00:00
Mortal Kombat X: Design for Kitana23-06-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende