Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald
Competities
Maak een bijpassende look.. (door Anoniem)

Hoi,

Jullie hebben vast en zeker een favoriete film en/of serie, zo niet dan mag je er zelf een bedenken.

Competitie
Bij deze competitie is het de bedoeling dat je een film/serie uitkiest en daar een personage uit kiest die je na gaat maken. Je mag je eigen garderobe gebruiken, maar eventueel ook die van mij.

Je inzending bevat
- Naam serie/film
- Waarom je die serie/film hebt gekozen
- Welke personage je hebt gekozen en waarom
- Je look

Deadline & Prijzen
Je inzending stuur je voor 5 september 23.59 uur naar mij (Ursela) met als onderwerp 'bijpassende look'. Je maakt dan kans op de volgende prijzen:
#1. 50 cr + 5 punten
#2. 30 cr + 3 punten
#3. 20 cr + 1 punt
De punten tellen mee voor de CM-set van de maand augustus.

Succes!



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Maak een bijpassende look...
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 04-09 22:58:
Dutton schreef:
Doe nog mee 😁
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 03-09 09:40:
Dutton schreef:
❤️
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 02-09 20:44:
Dutton schreef:
❤️
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 02-09 12:18:
Dutton schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 02-09 11:38:
Dutton schreef:
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 01-09 19:44:
Dutton schreef:
💙
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 01-09 12:10:
Dutton schreef:
❤️
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 31-08 21:22:
Dutton schreef:
💙
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 31-08 20:38:
Dutton schreef:
Bluesweater schreef:
zoo leuk!! ik heb ook meerdere fav's dus keuze stress 
😛
Melden | Citeer | X
bluesweater schreef op 30-08 17:17:
bluesweater schreef:
zoo leuk!! ik heb ook meerdere fav's dus keuze stress 
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 30-08 16:57:
Dutton schreef:
Mien15 schreef:
ohh ik zou graag de resultaten zien
Die zou ik wel op het uitslag topic kunnen plaatsen ☺️
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 29-08 23:00:
mien15 schreef:
ohh ik zou graag de resultaten zien
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 29-08 14:24:
Alarynia schreef:
omgggg moet hier tijd voor maken



Competitiearchief
Welk vak wil jij leren?25-05-2015 12:02
Jouw grootste ergernis24-05-2015 00:00
Create a band: ronde 223-05-2015 00:00
Desktop competitie 21/05/201521-05-2015 00:00
Uitslagdag! 20-05-1520-05-2015 12:34
Een quote uit een nummer!19-05-2015 00:00
Fokke & Sukke18-05-2015 00:00
Een nieuw ontworpen cursor17-05-2015 00:00
Jouw cooking skills16-05-2015 00:20
Jouw ideale dagplanning15-05-2015 00:00
Make your dreams14-05-2015 00:28
Uitslagendag 13-05-201513-05-2015 00:00
Silhouettes12-05-2015 00:00
Zet willekeurige plaatjes in een lay-out!11-05-2015 00:00
Moederdag 2015!10-05-2015 00:00
jouw Pizzeria09-05-2015 00:00
Foreign Fashion08-05-2015 00:00
Teddy Textiel07-05-2015 00:00
Uitslagen 06-05-'1506-05-2015 00:00
Freedom?05-05-2015 00:00
Adoxography 04-05-2015 00:00
Flowers for my love03-05-2015 00:00
Create a band: ronde 102-05-2015 00:00
Ontwerp een nieuwe 3DSi XL01-05-2015 00:00
De perfecte sandwich30-04-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende