Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald
Competities
Grappen die niet werken in het Engels (door Anoniem)

Op het nieuws van de dag hebben jullie vandaag kunnen lezen over Jochem Myjer, een van de bekendste comédiens van Nederland. Zijn grappen zijn dus erg gewaardeerd. Maar heb je er wel eens over nagedacht hoe zijn show eruit zou zien in het Engels?

Competitie
Voor deze competitie bedenken jullie een Nederlandse grap die totaal niet zou werken in het Engels. Hieronder heb ik twee voorbeelden genoteerd:

Rookwoorst zonder r is ook worst
Smoked sausage without an r is also sausage

Wat is wit en ontploft? Een boemkool
What is white and exploding? Cauiflower

Mocht je niet goed in Engels zijn, is Google Translate gebruiken toegestaan. Het hoeft geen perfecte vertaling te zijn.

Eisen
Voor deze competitie stuur je jouw favoriete Nederlandse grap in en de letterlijke Engelse vertaling ervan. Zorg dat de Engelse variant niet klopt.

Prijzen en deadline
Stuur jouw grap met de vertaling naar Sas met als onderwerp 'grappig' vóór 15 september 23.59 en maak kans op de volgende prijzen:

1. 50 credits en 5 CM-punten
2. 30 credits en 3 CM-punten
3. 20 credits en 1 CM-punt

De CM-punten tellen mee voor de CM-set van september die je hiernaast ziet.
Veel plezier en succes!! 



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Grappen die niet werken in het Engels.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 08-09 15:07:
Afterlife schreef:
i don't let them eat the cheese from my bread
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 22:26:
Sas schreef:
Bittersweetmemories schreef:
it's green and it rolls from the mountain

skiwi

hey wacht
Hahaha ja die kan!!!

Slawine niet tho
Melden | Citeer | X
ROCHAMBEAU schreef op 07-09 21:58:
ROCHAMBEAU schreef:
it's green and it rolls from the mountain

skiwi

hey wacht
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 21:45:
Cerveza schreef:
Ik weet een goeie
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 07-09 21:21:
Sas schreef:
Not shot is always miss



Competitiearchief
Jouw gif09-03-2015 00:00
Maak een nieuw wezen08-03-2015 00:00
Be The Editor ~ Ronde 307-03-2015 00:00
Los de VP-woordzoeker op06-03-2015 00:00
Jouw favoriete YouTuber05-03-2015 00:00
Uitslagdag 04-03-201504-03-2015 00:00
Live like a ghoul03-03-2015 00:00
Horoscoop02-03-2015 08:53
Jouw kampeerdag01-03-2015 00:00
Nieuw geld28-02-2015 00:00
Nieuwe Disney prinses27-02-2015 00:00
Raad het sprookje!26-02-2015 13:28
Uitslagdag! 25-02-1525-02-2015 00:49
Jouw definitie van de woorden.. 24-02-2015 00:00
Baking Cake Competitie23-02-2015 07:53
1 Minuut gratis winkelen22-02-2015 00:00
Be The Editor ~ Ronde 221-02-2015 00:00
Verzin je eigen shampoo20-02-2015 00:00
Maak je eigen vakantie outfit19-02-2015 00:00
Uitslagdag 18-02-'1518-02-2015 00:00
Nieuwe Disney Film17-02-2015 00:00
Never Alone 16-02-2015 00:00
Meeting foto's15-02-2015 00:00
Valentijns competities14-02-2015 00:00
Jouw koninkrijk13-02-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende