Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
+ voeg shout toe
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
0 | 0 | 0 | 0
0%
Om een reactie te kunnen plaatsen op de competities dien je te zijn ingelogd.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald
Competities
Uit de kom caption (door Literacity )

Uit de kom is een concept op Facebook waarin er op een ludieke manier wordt ingegaan op het nieuws van nu. Mensen worden gevraagd hun eigen caption te verzinnen en de caption van de winnaar krijgt een plekje in de krant. Hiernaast het voorbeeld over het nieuws van de Jumbo-topman in een witwaszaak. De winnende caption luidt: ''Dat zie je niet vaak... een topman die zijn eigen was doet''. Hiermee mogen jullie zelf ook aan de slag.

Competitie en eisen
Voor hetzelfde plaatje mogen jullie ook een caption gaan bedenken. Het is hierbij de bedoeling dat je bij ''vis'' begint en de zin afmaakt bij ''slak''. Je gebruikt hiervoor dit format (aanklikbaar). Mocht dat nu niet lukken dan kan je de zin ook los van het plaatje opsturen.

Mocht je nu meer willen weten over Uit de kom of inspiratie willen zoeken, dan kan je dat hier (aanklikbaar) vinden.

Deadline en prijzen;
De deadline voor deze competitie is 7 oktober 23.59u en deze stuur je naar mij met de titel ''Uit de kom''. De drie leukste captions maken kans op de volgende prijzen:
#1: 50cr en 5 punten
#2: 30cr en 3 punten
#3: 20cr en 1 punt



Reactie plaatsen

Reageer op het artikel Uit de kom caption.
Bericht plaatsen
Melden | Citeer | X
Literacity schreef op 07-10 08:18:
Literacity schreef:
Laatste dag :)
Melden | Citeer | X
Literacity schreef op 05-10 06:34:
Literacity schreef:
(l)
Melden | Citeer | X
Literacity schreef op 01-10 09:12:
Literacity schreef:
Afterlife schreef:
oeh leuk !! ik dacht eigenlijk altijd dat medewerkers van de krant die zinnen verzonnen hahaha
Nope! Wordt uit de comments gehaald onder desbetreffende post :)
Melden | Citeer | X
Anoniem schreef op 30-09 11:18:
Afterlife schreef:
oeh leuk !! ik dacht eigenlijk altijd dat medewerkers van de krant die zinnen verzonnen hahaha
Melden | Citeer | X
bluesweater schreef op 30-09 08:46:
bluesweater schreef:
oehhh leuk!



Competitiearchief
Wat zou jij doen, met 1 miljoen?04-04-2015 00:00
Favoriete Anime/Manga03-04-2015 00:00
Uitslagdag 02-04-'15 + uitslag BTE02-04-2015 00:00
1 april competitie door Nala en Kuvira01-04-2015 01:32
Oldschool muziek31-03-2015 00:00
Meest memorabele film quote!30-03-2015 09:11
Een nieuw voertuig29-03-2015 00:00
Merci!27-03-2015 00:00
HappySocks26-03-2015 00:00
Uitslagdag 25-03-'1525-03-2015 00:00
Doodling24-03-2015 00:00
Jouw droomslaapkamer23-03-2015 00:00
Verzin een nieuw land22-03-2015 00:00
Be The Editor ~ Ronde 421-03-2015 00:00
Mijn Knuffel20-03-2015 00:00
Verzin je eigen politieaflevering19-03-2015 00:00
Uitslagdag 18-03-'1518-03-2015 00:07
Pointillisme Competitie17-03-2015 01:17
Text posts16-03-2015 00:00
Het cadeau15-03-2015 00:00
Maak een lente playlist!14-03-2015 00:00
Bijgeloof ~ Vrijdag de 13e13-03-2015 00:00
Take me to Neverland11-03-2015 23:30
Uitslagdag 11-03-'1511-03-2015 00:00
Bedenk een nieuw lichaamsdeel! 10-03-2015 00:00
Vorige | Pagina: | Volgende