Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Entertainment < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
X-MASters!
Demi
Wereldberoemd



Marissa schreef:
Demi schreef:
Ohja heb de app al gedownload maar moet nog ff meedoen! Doe je aan meer online adventskalenders mee?
Deze is de enige die ik eigenlijk weet, oops
Ik kwam er toevallig een paar tegen vandaag!ย 

Sneakerjagers via de app (kun je ook sneakers winnen enzo dus is wel nice) en LINDA. via Facebook en Amayzine ook via Facebook!ย 
Marissa
Internationale ster



Demi schreef:
Marissa schreef:
Demi schreef:
Ohja heb de app al gedownload maar moet nog ff meedoen! Doe je aan meer online adventskalenders mee?
Deze is de enige die ik eigenlijk weet, oops
Ik kwam er toevallig een paar tegen vandaag!ย 

Sneakerjagers via de app (kun je ook sneakers winnen enzo dus is wel nice) en LINDA. via Facebook en Amayzine ook via Facebook!ย 
Oooh, nice! : o
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb de veters van vorig jaar nog!

De sokken heb ik aan een collega gegeven want die waren me 10 maten te groot
Demi
Wereldberoemd



Omg ik heb het spel gespeeld en best lekker gescoord maar nu loopt hij vast nu de seconden op zijn ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Anoniem
Popster



Demi schreef:
Omg ik heb het spel gespeeld en best lekker gescoord maar nu loopt hij vast nu de seconden op zijn ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Ja gebeurde bij mij ook echt eeeeelke keer
Demi
Wereldberoemd



HakunaMatata schreef:
Demi schreef:
Omg ik heb het spel gespeeld en best lekker gescoord maar nu loopt hij vast nu de seconden op zijn ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Ja gebeurde bij mij ook echt eeeeelke keer
Aaah zo irritant sad Heb ook geen medal nu en echt de halve app loopt vast rip
Marissa
Internationale ster



Demi schreef:
Omg ik heb het spel gespeeld en best lekker gescoord maar nu loopt hij vast nu de seconden op zijn ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Omg noo
Ik denk dat ineens veel mensen online zijn erop
Demi
Wereldberoemd



Marissa schreef:
Demi schreef:
Omg ik heb het spel gespeeld en best lekker gescoord maar nu loopt hij vast nu de seconden op zijn ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Omg noo
Ik denk dat ineens veel mensen online zijn erop
Jaa pfff sad

Ik heb nu 5110 gescoord en nu loopt hij vast grrrrrrrrr
Nolite
Wereldberoemd



Kan iemand in dat geheime snake level? Mijn app crasht telkens wanneer ik erin ga, nu ga ik sws een medaille missen ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’
Anoniem
Popster



Nolite schreef:
Kan iemand in dat geheime snake level? Mijn app crasht telkens wanneer ik erin ga, nu ga ik sws een medaille missen ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’
geheime snake level??
Nolite
Wereldberoemd



HakunaMatata schreef:
Nolite schreef:
Kan iemand in dat geheime snake level? Mijn app crasht telkens wanneer ik erin ga, nu ga ik sws een medaille missen ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’
geheime snake level??
zodra je 30 punten hebt komt er zoโ€™n geheime ingang
Anoniem
Popster



Nolite schreef:
HakunaMatata schreef:
Nolite schreef:
Kan iemand in dat geheime snake level? Mijn app crasht telkens wanneer ik erin ga, nu ga ik sws een medaille missen ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’
geheime snake level??
zodra je 30 punten hebt komt er zoโ€™n geheime ingang
ohhh ja zie het nu
bij mij crasht 'ie ook sadย 
Demi
Wereldberoemd



Ik was gister bij de mcdonalds maar kon de super medal niet claimen ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Nolite
Wereldberoemd



HakunaMatata schreef:
Nolite schreef:
HakunaMatata schreef:
geheime snake level??
zodra je 30 punten hebt komt er zoโ€™n geheime ingang
ohhh ja zie het nu
bij mij crasht 'ie ook ย 
Mega irritant
Nolite
Wereldberoemd



Demi schreef:
Ik was gister bij de mcdonalds maar kon de super medal niet claimen ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
Beter fixen ze de app <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste