Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Entertainment < Virtual Popstar
Wat is jouw current read?
bluesweater
Minister of Pop



Ik ga uitloggen en lekker lezen in m'n boek: Brimstone
Anoniem
Landelijke ster



Insatiable! 

brimstone heb ik gelezen, wat vind je er van tot nu toe?
Anoniem
Queen of Queens



Kingdom of the Wicked deel 1!
bluesweater
Minister of Pop



ZeaRoseJade schreef:
Insatiable! 

brimstone heb ik gelezen, wat vind je er van tot nu toe?
dat zegt me niks!! hoe is het boek @ZeaRoseJade 

brimstone is echt CHAOS, maar goeie chaos. leuke die cliffhangers steeds bij de hoofdstukken. ik krijg zin om door te lezen (niet dat ik heel veel tijd heb), maar ik vind het wel tof!! ook erg verrassend. wat vond jij ervan?
bluesweater
Minister of Pop



Cindy schreef:
Kingdom of the Wicked deel 1!
oohh ja en ik zag op je GR dat je nu deel 2 leest, right?? lekker bezig!!! 
Anoniem
Landelijke ster



bluesweater schreef:
ZeaRoseJade schreef:
Insatiable! 

brimstone heb ik gelezen, wat vind je er van tot nu toe?
dat zegt me niks!! hoe is het boek @ZeaRoseJade 

brimstone is echt CHAOS, maar goeie chaos. leuke die cliffhangers steeds bij de hoofdstukken. ik krijg zin om door te lezen (niet dat ik heel veel tijd heb), maar ik vind het wel tof!! ook erg verrassend. wat vond jij ervan?
Ik vind Insatiable echt amazing tot nu toe, heb hem bijna uit.

Brimstone heb ik 4 sterren gegeven puur omdat ik hem iets minder leuk vond dat Quicksilver. Het pakte me gewoon echt minder. 
SpencerReid
Wereldberoemd



Throne of glass en Sleepover mummy massacre
Anoniem
Queen of Queens



bluesweater schreef:
Cindy schreef:
Kingdom of the Wicked deel 1!
oohh ja en ik zag op je GR dat je nu deel 2 leest, right?? lekker bezig!!! 
Nog niet, maar ga ik vandaag aka nu aan beginnen ja!
bluesweater
Minister of Pop



ZeaRoseJade schreef:
bluesweater schreef:
ZeaRoseJade schreef:
Insatiable! 

brimstone heb ik gelezen, wat vind je er van tot nu toe?
dat zegt me niks!! hoe is het boek @ZeaRoseJade  RoseJade 

brimstone is echt CHAOS, maar goeie chaos. leuke die cliffhangers steeds bij de hoofdstukken. ik krijg zin om door te lezen (niet dat ik heel veel tijd heb), maar ik vind het wel tof!! ook erg verrassend. wat vond jij ervan?
Ik vind Insatiable echt amazing tot nu toe, heb hem bijna uit.

Brimstone heb ik 4 sterren gegeven puur omdat ik hem iets minder leuk vond dat Quicksilver. Het pakte me gewoon echt minder. 
Ooh really??? Heb je trouewns GR? volgen wij elkaar daarop? @zea

Ik heb brimstone nog steeds niet uit oepssss, wel op 460/620 dusss moet er even 2-3 uur voorzitten.. 
bluesweater
Minister of Pop



SpencerReid schreef:
Throne of glass en Sleepover mummy massacre
Oehh ook throne of glass!! wil je de gehele serie lezen?? @SpencerReid 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld