Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Competities < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
{SMT} Look van de maand
Anoniem
Landelijke ster



Ik was zo lang bezig met een look, bijna klaar en sloot het tabblad perongeluk 🥲
Anoniem
Levende legende



ZeaRoseJade schreef:
Ik was zo lang bezig met een look, bijna klaar en sloot het tabblad perongeluk 🥲
omg neeeeee
Anoniem
Queen of Queens



ZeaRoseJade schreef:
Ik was zo lang bezig met een look, bijna klaar en sloot het tabblad perongeluk 🥲
Herkenbaar dit of alles loopt vast of het slaat niet goed op kort om heb altijd wel iets soms lol, daarom HAAAAAT ik looks maken HAHA T-T
Anoniem
Landelijke ster



Cindy schreef:
ZeaRoseJade schreef:
Ik was zo lang bezig met een look, bijna klaar en sloot het tabblad perongeluk 🥲
Herkenbaar dit of alles loopt vast of het slaat niet goed op kort om heb altijd wel iets soms lol, daarom HAAAAAT ik looks maken HAHA T-T
Jaa snap ik, is wel demotiverend. Ik sloot ook meteen mn laptop 😂 zou ergens wel fijn zijn als je soort van een tijdelijke safe knop had ofzo.
bluesweater
Minister of Pop



ZeaRoseJade schreef:
Cindy schreef:
ZeaRoseJade schreef:
Ik was zo lang bezig met een look, bijna klaar en sloot het tabblad perongeluk 🥲
Herkenbaar dit of alles loopt vast of het slaat niet goed op kort om heb altijd wel iets soms lol, daarom HAAAAAT ik looks maken HAHA T-T
Jaa snap ik, is wel demotiverend. Ik sloot ook meteen mn laptop 😂 zou ergens wel fijn zijn als je soort van een tijdelijke safe knop had ofzo.
dat zou zoo fijn zijn, zeker als je de GB zit van een ander !
Avance
Internationale ster



Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: