xlorenzox schreef: Vandaag is wel lekker ja! Maar zoals gisteren moet je niet hebben als je daadwerkelijk wat te doen heb... ;-; Heb jij een beetje kunnen genieten tot nu toe?
xlorenzox schreef: Vandaag is wel lekker ja! Maar zoals gisteren moet je niet hebben als je daadwerkelijk wat te doen heb... ;-; Heb jij een beetje kunnen genieten tot nu toe?
xlorenzox schreef: Vandaag is wel lekker ja! Maar zoals gisteren moet je niet hebben als je daadwerkelijk wat te doen heb... ;-; Heb jij een beetje kunnen genieten tot nu toe?
Dit! gisteren was prima, maar volgens mij wordt het alleen maar warmer deze week blij dat ze bij m'n stage airco hebben!
LindzyInfernal schreef: Vind het behoorlijk warm mag wel wat minder warm.
ik wil nog warmer ik heb het letterlijk altijd koud
prima dan kom ik niet meer buiten na die eerste warme dag waarschijnlijk zonnesteek/hitte beroerte opgelopen onder een paraplu dat ik nu kotsmisselijk ben en me echt beroerd voel. En ik drink genoeg water z'n 4 liter per dag toch wel maar nog beroerd.