Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Algemeen < Algemeen
lekker weertje he
Sheepypie
Landelijke ster



?
xlorenzox
Queen of Pop



Vandaag is wel lekker ja! Maar zoals gisteren moet je niet hebben als je daadwerkelijk wat te doen heb... ;-;
Heb jij een beetje kunnen genieten tot nu toe?
Sheepypie
Landelijke ster



xlorenzox schreef:
Vandaag is wel lekker ja! Maar zoals gisteren moet je niet hebben als je daadwerkelijk wat te doen heb... ;-;
Heb jij een beetje kunnen genieten tot nu toe?
ik hou van warmte
Anoniem
Queen of Queens



Jaaaa zalig!
Anoniem
Princess of Pop



Vind het behoorlijk warm mag wel wat minder warm.
bluesweater
Minister of Pop



xlorenzox schreef:
Vandaag is wel lekker ja! Maar zoals gisteren moet je niet hebben als je daadwerkelijk wat te doen heb... ;-;
Heb jij een beetje kunnen genieten tot nu toe?
Dit! gisteren was prima, maar volgens mij wordt het alleen maar warmer deze week sad
blij dat ze bij m'n stage airco hebben! 
Sheepypie
Landelijke ster



LindzyInfernal schreef:
Vind het behoorlijk warm mag wel wat minder warm.

ik wil nog warmer ik heb het letterlijk altijd koud
xlorenzox
Queen of Pop



Sheepypie schreef:
LindzyInfernal schreef:
Vind het behoorlijk warm mag wel wat minder warm.

ik wil nog warmer ik heb het letterlijk altijd koud
Neeeee man kappen hoor ;-;
Anoniem
Princess of Pop



Sheepypie schreef:
LindzyInfernal schreef:
Vind het behoorlijk warm mag wel wat minder warm.

ik wil nog warmer ik heb het letterlijk altijd koud
prima dan kom ik niet meer buiten na die eerste warme dag waarschijnlijk zonnesteek/hitte beroerte opgelopen onder een paraplu dat ik nu kotsmisselijk ben en me echt beroerd voel. En ik drink genoeg water z'n 4 liter per dag toch wel maar nog beroerd. 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld