Daenerys schreef: Selfcare! Nageltjes laten doen, naar de kapper, een massage boeken... Wandelen in de natuur is ook altijd erg fijn! Alles van je af schrijven in een journal...
LindzyInfernal schreef: - in de zon zitten. - selfcare. - sporten / bewegen. - met vrienden afspreken. - het op papier zetten wat je dwars zit of het naar iemand die je vertrouwt uitspreken.
als ik genoeg concentratie heb ga ik meestal lekker lezen. bakken (en uitzoeken wat ik wil bakken) helpt ook heel erg, iets leuks waar ik heel de week naar kan uitkijken