Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

ForumTeam < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Zijn de dingen die veranderd zijn in jouw leven momenteel nu positief of negatief?
Dingen die je leven veranderd hebben
Anoniem
Queen of Queens




Hey iedereen!
Over een paar dagen, wordt ik geopereerd aan mijn buik, en dit herstel zal zwaar worden. Maar dit is wel een van de operaties die mijn leven heeft/gaat veranderen. Aangezien ik heel veel ben afgevallen 2 jaar geleden. Dus ik zat te denken dat ik vast en zeker niet de enige ben van wie het leven drastisch veranderd is. Nu hoeft dit niet in een vorm van een operatie te zijn, het kan ook compleet iets anders zijn. Want ik ben ook dit jaar getrouwd! Op 5 maart ben ik in het huwelijksbootje gestapt met mijn man. Dus dat is ook nog een verandering, al voelt deze niet heel anders dan normaal. Maar toch is het een verandering! Verder zijn er ook een paar niet zo leuke veranderingen, dat is wel niet echt in mijn eigen leven. Maar wel bij iemand om wie ik veel geef en waar ik mij dan toch wel zorgen om maak. Ze krijgt gelukkig nu hopelijk ook hulp en hopelijk zal het snel beter gaan met haar.


Andere voorbeelden die je leven veranderen:
- Je bent voor het eerst moeder geworden
- Je bent getrouwd
- Je hebt een huisdier gekocht/gekregen
- Je bent van baan/studie verwisseld
ect….

Ik ben erg benieuwd naar wat voor gebeurtenissen jullie leven veranderd heeft! En of je dit als iets positiefs of negatiefs ervaart en waarom. Voel je vooral niet verplicht om dingen te delen die je niet wilt, kies gewoon dingen uit die je wilt delen met iedereen. <3



Anoniem
Queen of Queens



Anoniem
Princess of Pop



Ik ga binnenkort samen wonen met mijn vriend (der zijn al 3 dozen over gehuisd), alleen maak ik me zorgen om de ruimte mijn vriend heeft niet zoveel space in zijn appartement. En heb nog nooit samen gewoond (ja met mijn ouders / zusje en broertje) maar samen gaan wonen met je vriend is toch wel wat anders. Vind het ook wel een beetje spannend mijn vriend en ik zijn dit jaar 5 jaar samen en hij wil al best wel lang samen wonen maar ik ben de gene die een beetje terughoudend is. Mss zie ik te veel beren op de weg en ben ik bang dat het fout zou kunnen gaan en het mijn relatie kost. 

Ik zou ook heel graag willen beginnen met afvallen/sporten alleen weet niet hoe en dat ik me niet comfortabel voel in een sportschool, ik ben er een paar keer aan begonnen maar zonder resultaat. 

En hoop binnenkort een nieuwe baan te vinden een die wel passend is, wat behoorlijk lastig is want ik wordt veel afgewezen en dat doet mij als persoon niet goed. Vooral omdat ik autisme heb. 
Anoniem
Queen of Queens



LindzyInfernal schreef:
Ik ga binnenkort samen wonen met mijn vriend (der zijn al 3 dozen over gehuisd), alleen maak ik me zorgen om de ruimte mijn vriend heeft niet zoveel space in zijn appartement. En heb nog nooit samen gewoond (ja met mijn ouders / zusje en broertje) maar samen gaan wonen met je vriend is toch wel wat anders. Vind het ook wel een beetje spannend mijn vriend en ik zijn dit jaar 5 jaar samen en hij wil al best wel lang samen wonen maar ik ben de gene die een beetje terughoudend is. Mss zie ik te veel beren op de weg en ben ik bang dat het fout zou kunnen gaan en het mijn relatie kost. 

Ik zou ook heel graag willen beginnen met afvallen/sporten alleen weet niet hoe en dat ik me niet comfortabel voel in een sportschool, ik ben er een paar keer aan begonnen maar zonder resultaat. 

En hoop binnenkort een nieuwe baan te vinden een die wel passend is, wat behoorlijk lastig is want ik wordt veel afgewezen en dat doet mij als persoon niet goed. Vooral omdat ik autisme heb. 
Ik snap je angst, maar hoe dan ook als samen wonen uiteindelijk je relatie zal kosten zal dit toch wel ooit gebeuren. Dan kan je het beter nu weten dan als je al 15 jaar of zo samen bent. Maar gezien jullie in de weekend's toch ook samen waren en soort van samen wonen dan zal het denk ik wel goedkomen hoor! Maak je niet te druk hierom.


Mmm wat is een paar keer begonnen? En wat heb je gedaan? En hoelang? Want om resultaten te zien moet je soms lang doorgaan.
Anoniem
Princess of Pop



Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Ik ga binnenkort samen wonen met mijn vriend (der zijn al 3 dozen over gehuisd), alleen maak ik me zorgen om de ruimte mijn vriend heeft niet zoveel space in zijn appartement. En heb nog nooit samen gewoond (ja met mijn ouders / zusje en broertje) maar samen gaan wonen met je vriend is toch wel wat anders. Vind het ook wel een beetje spannend mijn vriend en ik zijn dit jaar 5 jaar samen en hij wil al best wel lang samen wonen maar ik ben de gene die een beetje terughoudend is. Mss zie ik te veel beren op de weg en ben ik bang dat het fout zou kunnen gaan en het mijn relatie kost. 

Ik zou ook heel graag willen beginnen met afvallen/sporten alleen weet niet hoe en dat ik me niet comfortabel voel in een sportschool, ik ben er een paar keer aan begonnen maar zonder resultaat. 

En hoop binnenkort een nieuwe baan te vinden een die wel passend is, wat behoorlijk lastig is want ik wordt veel afgewezen en dat doet mij als persoon niet goed. Vooral omdat ik autisme heb. 
Ik snap je angst, maar hoe dan ook als samen wonen uiteindelijk je relatie zal kosten zal dit toch wel ooit gebeuren. Dan kan je het beter nu weten dan als je al 15 jaar of zo samen bent. Maar gezien jullie in de weekend's toch ook samen waren en soort van samen wonen dan zal het denk ik wel goedkomen hoor! Maak je niet te druk hierom.


Mmm wat is een paar keer begonnen? En wat heb je gedaan? En hoelang? Want om resultaten te zien moet je soms lang doorgaan.
Ik ben toen naar de sport school gegaan maar dat vond ik na 2x ongemakkelijk en ik let al heel veel op mijn eten en drinken maar toch lukt het me maar niet. En ik ben een stress eter dus als ik stress ervaar ga ik eten. (nu heb ik stress vanwege werkeloos zijn, en thuis situatie). 
Anoniem
Queen of Queens



LindzyInfernal schreef:
Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Ik ga binnenkort samen wonen met mijn vriend (der zijn al 3 dozen over gehuisd), alleen maak ik me zorgen om de ruimte mijn vriend heeft niet zoveel space in zijn appartement. En heb nog nooit samen gewoond (ja met mijn ouders / zusje en broertje) maar samen gaan wonen met je vriend is toch wel wat anders. Vind het ook wel een beetje spannend mijn vriend en ik zijn dit jaar 5 jaar samen en hij wil al best wel lang samen wonen maar ik ben de gene die een beetje terughoudend is. Mss zie ik te veel beren op de weg en ben ik bang dat het fout zou kunnen gaan en het mijn relatie kost. 

Ik zou ook heel graag willen beginnen met afvallen/sporten alleen weet niet hoe en dat ik me niet comfortabel voel in een sportschool, ik ben er een paar keer aan begonnen maar zonder resultaat. 

En hoop binnenkort een nieuwe baan te vinden een die wel passend is, wat behoorlijk lastig is want ik wordt veel afgewezen en dat doet mij als persoon niet goed. Vooral omdat ik autisme heb. 
Ik snap je angst, maar hoe dan ook als samen wonen uiteindelijk je relatie zal kosten zal dit toch wel ooit gebeuren. Dan kan je het beter nu weten dan als je al 15 jaar of zo samen bent. Maar gezien jullie in de weekend's toch ook samen waren en soort van samen wonen dan zal het denk ik wel goedkomen hoor! Maak je niet te druk hierom.


Mmm wat is een paar keer begonnen? En wat heb je gedaan? En hoelang? Want om resultaten te zien moet je soms lang doorgaan.
Ik ben toen naar de sport school gegaan maar dat vond ik na 2x ongemakkelijk en ik let al heel veel op mijn eten en drinken maar toch lukt het me maar niet. En ik ben een stress eter dus als ik stress ervaar ga ik eten. (nu heb ik stress vanwege werkeloos zijn, en thuis situatie). 
Je emoties weg eten is inderdaad een probleem. Ik herken het heel erg, maar je moet proberen om je dan op andere dingen te focussen.

En dat stukje over de sportschool tja weet je, ik vind het ook zeer ongemakkelijk om te gaan maar ik doe het toch. Deze week wat minder gezien maandag mijn operatie is en ik toch helemaal weer opnieuwe moet beginnen met opbouwen. Dus het is zeer demotiverend lol. Maar ik ga wel ook al is het maar 1 rondjes ipv 2 beter iets dan niets. Je moet jezelf over dat stukje heen zetten, mensen zijn daar in de sportschool voor zichzelf of gewoon met vrienden om te sporten. Ze letten niet snel op andere, ook al heb je dit gevoel soms. Maar als jij je ook vooral focus op je training dan heb je ook geen tijd om te kijken wat er om je heen gebeurd. Wat juist goed is want dat neemt de ongemakkelijk gevoel weg. Ik zou het oprecht niet opgeven dat sporten en toch vol proberen te houden. Ik denk als het uiteindelijk lukt en je ziet resultaten je heel trots op jezelf bent!
Anoniem
Levende legende



LindzyInfernal schreef:
Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Ik ga binnenkort samen wonen met mijn vriend (der zijn al 3 dozen over gehuisd), alleen maak ik me zorgen om de ruimte mijn vriend heeft niet zoveel space in zijn appartement. En heb nog nooit samen gewoond (ja met mijn ouders / zusje en broertje) maar samen gaan wonen met je vriend is toch wel wat anders. Vind het ook wel een beetje spannend mijn vriend en ik zijn dit jaar 5 jaar samen en hij wil al best wel lang samen wonen maar ik ben de gene die een beetje terughoudend is. Mss zie ik te veel beren op de weg en ben ik bang dat het fout zou kunnen gaan en het mijn relatie kost. 

Ik zou ook heel graag willen beginnen met afvallen/sporten alleen weet niet hoe en dat ik me niet comfortabel voel in een sportschool, ik ben er een paar keer aan begonnen maar zonder resultaat. 

En hoop binnenkort een nieuwe baan te vinden een die wel passend is, wat behoorlijk lastig is want ik wordt veel afgewezen en dat doet mij als persoon niet goed. Vooral omdat ik autisme heb. 
Ik snap je angst, maar hoe dan ook als samen wonen uiteindelijk je relatie zal kosten zal dit toch wel ooit gebeuren. Dan kan je het beter nu weten dan als je al 15 jaar of zo samen bent. Maar gezien jullie in de weekend's toch ook samen waren en soort van samen wonen dan zal het denk ik wel goedkomen hoor! Maak je niet te druk hierom.


Mmm wat is een paar keer begonnen? En wat heb je gedaan? En hoelang? Want om resultaten te zien moet je soms lang doorgaan.
Ik ben toen naar de sport school gegaan maar dat vond ik na 2x ongemakkelijk en ik let al heel veel op mijn eten en drinken maar toch lukt het me maar niet. En ik ben een stress eter dus als ik stress ervaar ga ik eten. (nu heb ik stress vanwege werkeloos zijn, en thuis situatie). 
Als je niet blij wordt van de sportschool, waarom kies je er dan niet voor om iets anders te doen qua sporten? Zelf geef ik wel eens les in de fitness, maar vindt het zelf niets. Zelf doe ik volleyballen en zwemmen. Stress is inderdaad een lastige factor, wellicht zou het jou kunnen helpen om onder begeleiding van een diëtist in jouw omgeving aan de slag te gaan met jouw leefstijl. Hiermee blijf je ook een soort van 'onder controle'. 

Wat mijn leven heeft veranderd? Lastig! Ik kan niet zo snel 1 ding noemen. Ik ben van mening dat alles wel met een reden gebeurd en we met de tijd veranderen. Ook al kan ik soms de reden zelf ook niet begrijpen. Er is genoeg gebeurd in mijn leven wat niet per se had gehoeven zeg maar. Mijn moeder heeft extreem overgewicht, daarom ben ik diëtiste geworden. Nu ben ik er zelf laatst achter gekomen dat ik ondanks mijn redelijk gezonde leefstijl in het voorstadium van diabetes zit. Ik denk dat dat wel even een knop in mijn hoofd heeft omgezet. Nog strenger op eten letten en nog meer sporten. En ja, inmiddels nu wel 1,5 kg kwijt
xItsxMyxLifex
Wereldberoemd



Voor mij heeft op uitwisseling gaan mijn leven in alle opzichten positief veranderd!
Anoniem
Queen of Queens



xItsxMyxLifex schreef:
Voor mij heeft op uitwisseling gaan mijn leven in alle opzichten positief veranderd!
Vertel op! :)
Anoniem
Queen of Queens



Desinteresse schreef:
LindzyInfernal schreef:
Cindy schreef:
Ik snap je angst, maar hoe dan ook als samen wonen uiteindelijk je relatie zal kosten zal dit toch wel ooit gebeuren. Dan kan je het beter nu weten dan als je al 15 jaar of zo samen bent. Maar gezien jullie in de weekend's toch ook samen waren en soort van samen wonen dan zal het denk ik wel goedkomen hoor! Maak je niet te druk hierom.


Mmm wat is een paar keer begonnen? En wat heb je gedaan? En hoelang? Want om resultaten te zien moet je soms lang doorgaan.
Ik ben toen naar de sport school gegaan maar dat vond ik na 2x ongemakkelijk en ik let al heel veel op mijn eten en drinken maar toch lukt het me maar niet. En ik ben een stress eter dus als ik stress ervaar ga ik eten. (nu heb ik stress vanwege werkeloos zijn, en thuis situatie). 
Als je niet blij wordt van de sportschool, waarom kies je er dan niet voor om iets anders te doen qua sporten? Zelf geef ik wel eens les in de fitness, maar vindt het zelf niets. Zelf doe ik volleyballen en zwemmen. Stress is inderdaad een lastige factor, wellicht zou het jou kunnen helpen om onder begeleiding van een diëtist in jouw omgeving aan de slag te gaan met jouw leefstijl. Hiermee blijf je ook een soort van 'onder controle'. 

Wat mijn leven heeft veranderd? Lastig! Ik kan niet zo snel 1 ding noemen. Ik ben van mening dat alles wel met een reden gebeurd en we met de tijd veranderen. Ook al kan ik soms de reden zelf ook niet begrijpen. Er is genoeg gebeurd in mijn leven wat niet per se had gehoeven zeg maar. Mijn moeder heeft extreem overgewicht, daarom ben ik diëtiste geworden. Nu ben ik er zelf laatst achter gekomen dat ik ondanks mijn redelijk gezonde leefstijl in het voorstadium van diabetes zit. Ik denk dat dat wel even een knop in mijn hoofd heeft omgezet. Nog strenger op eten letten en nog meer sporten. En ja, inmiddels nu wel 1,5 kg kwijt
Klopt, krachttraining hoeft inderdaad totaal niet. Ik wil (gaat alleen nooit gebeuren lol) getoont worden in mijn figure, maar met wat ik nu doe gaat dit hem niet worden. En langer sporten gaat niet, want dit kan ik mijn man en kind niet aan doen helaas. Dus ik moet ook een alternatief hierin zoeken ooit.



Heb jij dan ook lichterlijk overgewicht? Want diabetes heeft niet altijd met overgewicht te maken, ligt aan het type die je hebt. Een oude vriendin van vroeger is graat mager maar had ook diabetes en moest elke dag spuiten. Maar als het echt door eten enzo komt, is het inderdaad een goed iets dat je even wat beter er op let! Netjes dat je al 1,5 kg kwijt bent. :)
xItsxMyxLifex
Wereldberoemd



Cindy schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
Voor mij heeft op uitwisseling gaan mijn leven in alle opzichten positief veranderd!
Vertel op!
Ik had altijd al op uitwisseling gewild naar Spanje. Ik was voor mijn uitwisseling best ongelukkig, ik wist niet zo goed wie ik was en wat ik wou. 

De uitwisseling heeft mij geleerd om gelukkig te zien en van mezelf te houden, en veel inzicht gebracht wat ik nu wil in het leven. Ook heeft het mijn gevoel bevestigd om te emigreren naar Spanje toe. Ik heb mezelf hier heel erg ontdekt en ben als persoon zoveel gegroeid. Daarnaast ben ik ook hier voor het allereerste keer verliefd geworden, wat het allemaakl nog specialer maakt. De uitwisseling heeft mijn kijk op het leven totaal veranderd. Klinkt heel cliche, dacht er precies hetzelfde over toen ik andere hier over hoorden, maar het is volledig waar in mijn geval.

Anoniem
Levende legende



Cindy schreef:
Desinteresse schreef:
LindzyInfernal schreef:
Ik ben toen naar de sport school gegaan maar dat vond ik na 2x ongemakkelijk en ik let al heel veel op mijn eten en drinken maar toch lukt het me maar niet. En ik ben een stress eter dus als ik stress ervaar ga ik eten. (nu heb ik stress vanwege werkeloos zijn, en thuis situatie). 
Als je niet blij wordt van de sportschool, waarom kies je er dan niet voor om iets anders te doen qua sporten? Zelf geef ik wel eens les in de fitness, maar vindt het zelf niets. Zelf doe ik volleyballen en zwemmen. Stress is inderdaad een lastige factor, wellicht zou het jou kunnen helpen om onder begeleiding van een diëtist in jouw omgeving aan de slag te gaan met jouw leefstijl. Hiermee blijf je ook een soort van 'onder controle'. 

Wat mijn leven heeft veranderd? Lastig! Ik kan niet zo snel 1 ding noemen. Ik ben van mening dat alles wel met een reden gebeurd en we met de tijd veranderen. Ook al kan ik soms de reden zelf ook niet begrijpen. Er is genoeg gebeurd in mijn leven wat niet per se had gehoeven zeg maar. Mijn moeder heeft extreem overgewicht, daarom ben ik diëtiste geworden. Nu ben ik er zelf laatst achter gekomen dat ik ondanks mijn redelijk gezonde leefstijl in het voorstadium van diabetes zit. Ik denk dat dat wel even een knop in mijn hoofd heeft omgezet. Nog strenger op eten letten en nog meer sporten. En ja, inmiddels nu wel 1,5 kg kwijt
Klopt, krachttraining hoeft inderdaad totaal niet. Ik wil (gaat alleen nooit gebeuren lol) getoont worden in mijn figure, maar met wat ik nu doe gaat dit hem niet worden. En langer sporten gaat niet, want dit kan ik mijn man en kind niet aan doen helaas. Dus ik moet ook een alternatief hierin zoeken ooit.



Heb jij dan ook lichterlijk overgewicht? Want diabetes heeft niet altijd met overgewicht te maken, ligt aan het type die je hebt. Een oude vriendin van vroeger is graat mager maar had ook diabetes en moest elke dag spuiten. Maar als het echt door eten enzo komt, is het inderdaad een goed iets dat je even wat beter er op let! Netjes dat je al 1,5 kg kwijt bent.
Dat is inderdaad lastig. Maar, goed dat je wel sport. Alles wat je WEL doet telt mee he! ;)

Ik heb aanleg om overgewicht te hebben. Maar in mijn geval is type 2 in de familie en ja, daar heb ik dus ook risico op. Type 1 is genetisch en type 2 is ouderdomssuiker, maar dat kun je ook krijgen voor je 'oud' bent. 
Anoniem
Levende legende



Ik hoop heel erg dat de operatie gaat zoals je wilt en dat je goed en spoedig herstelt!

Ik had vooral vorig jaar grote veranderingen: het kopen van een huis en een tijdje uitgevallen door ziekte. Dat laatste bracht in perspectief dat ik toch een beetje kwetsbaar ben, dus ik probeer nog beter voor mezelf te zorgen met de ziekte en chronische vermoeidheid.  Deed ik al, maar ik had toch nog wel een leermoment.

Dit jaar ... misschien nieuwe baan voor de zomervakantie?? 
Anoniem
Queen of Queens



xItsxMyxLifex schreef:
Cindy schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
Voor mij heeft op uitwisseling gaan mijn leven in alle opzichten positief veranderd!
Vertel op!
Ik had altijd al op uitwisseling gewild naar Spanje. Ik was voor mijn uitwisseling best ongelukkig, ik wist niet zo goed wie ik was en wat ik wou. 

De uitwisseling heeft mij geleerd om gelukkig te zien en van mezelf te houden, en veel inzicht gebracht wat ik nu wil in het leven. Ook heeft het mijn gevoel bevestigd om te emigreren naar Spanje toe. Ik heb mezelf hier heel erg ontdekt en ben als persoon zoveel gegroeid. Daarnaast ben ik ook hier voor het allereerste keer verliefd geworden, wat het allemaakl nog specialer maakt. De uitwisseling heeft mijn kijk op het leven totaal veranderd. Klinkt heel cliche, dacht er precies hetzelfde over toen ik andere hier over hoorden, maar het is volledig waar in mijn geval.
Dat is fijn om te horen! O verliefd op een spaanse jongen?
Anoniem
Queen of Queens



Desinteresse schreef:
Cindy schreef:
Desinteresse schreef:
Als je niet blij wordt van de sportschool, waarom kies je er dan niet voor om iets anders te doen qua sporten? Zelf geef ik wel eens les in de fitness, maar vindt het zelf niets. Zelf doe ik volleyballen en zwemmen. Stress is inderdaad een lastige factor, wellicht zou het jou kunnen helpen om onder begeleiding van een diëtist in jouw omgeving aan de slag te gaan met jouw leefstijl. Hiermee blijf je ook een soort van 'onder controle'. 

Wat mijn leven heeft veranderd? Lastig! Ik kan niet zo snel 1 ding noemen. Ik ben van mening dat alles wel met een reden gebeurd en we met de tijd veranderen. Ook al kan ik soms de reden zelf ook niet begrijpen. Er is genoeg gebeurd in mijn leven wat niet per se had gehoeven zeg maar. Mijn moeder heeft extreem overgewicht, daarom ben ik diëtiste geworden. Nu ben ik er zelf laatst achter gekomen dat ik ondanks mijn redelijk gezonde leefstijl in het voorstadium van diabetes zit. Ik denk dat dat wel even een knop in mijn hoofd heeft omgezet. Nog strenger op eten letten en nog meer sporten. En ja, inmiddels nu wel 1,5 kg kwijt
Klopt, krachttraining hoeft inderdaad totaal niet. Ik wil (gaat alleen nooit gebeuren lol) getoont worden in mijn figure, maar met wat ik nu doe gaat dit hem niet worden. En langer sporten gaat niet, want dit kan ik mijn man en kind niet aan doen helaas. Dus ik moet ook een alternatief hierin zoeken ooit.



Heb jij dan ook lichterlijk overgewicht? Want diabetes heeft niet altijd met overgewicht te maken, ligt aan het type die je hebt. Een oude vriendin van vroeger is graat mager maar had ook diabetes en moest elke dag spuiten. Maar als het echt door eten enzo komt, is het inderdaad een goed iets dat je even wat beter er op let! Netjes dat je al 1,5 kg kwijt bent.
Dat is inderdaad lastig. Maar, goed dat je wel sport. Alles wat je WEL doet telt mee he!

Ik heb aanleg om overgewicht te hebben. Maar in mijn geval is type 2 in de familie en ja, daar heb ik dus ook risico op. Type 1 is genetisch en type 2 is ouderdomssuiker, maar dat kun je ook krijgen voor je 'oud' bent. 
Klopt! Zit ook in mijn familie ik had hier ook last van toen ik zwanger was. Een van de redens waarom ik later ook moest afvallen omdat mijn kans hierop extreem hoog was en ik een risco factor ben. 
Anoniem
Queen of Queens



Dazy schreef:
Ik hoop heel erg dat de operatie gaat zoals je wilt en dat je goed en spoedig herstelt!

Ik had vooral vorig jaar grote veranderingen: het kopen van een huis en een tijdje uitgevallen door ziekte. Dat laatste bracht in perspectief dat ik toch een beetje kwetsbaar ben, dus ik probeer nog beter voor mezelf te zorgen met de ziekte en chronische vermoeidheid.  Deed ik al, maar ik had toch nog wel een leermoment.

Dit jaar ... misschien nieuwe baan voor de zomervakantie?? 
Dank je! Dat hoop ik ook ja.

Ja, sommige dingen kunnen je leven op je kop zetten, iedereen is wel kwetsbaar maar als je dan iets krijgt of hebt in een vorm van een ziekte of chronisch dan komt het toch allemaal wat anders en harder binnen helaas. Hopelijk beperkt het je niet te veel in het leven. 

Wel fijn dat je een eigen huis gekocht hebt! Dat kunnen wij helaas niet spijtig genoeg al zou ik dit soms echt wel hadden gewild. 


Ik zal voor je duimen, hopelijk krijg je snel een nieuwe baan. Wat voor baan zou je willen?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste