Avia schreef:
Hoe lang is die bug al dat die slang gewoon door dat 'bolletje' heen gaat en het spel dan vastloopt
waarom wordt hier niks aan gedaan?
Hoe lang is die bug al dat die slang gewoon door dat 'bolletje' heen gaat en het spel dan vastloopt
waarom wordt hier niks aan gedaan?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20