Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Poll:
omg....
bluesweater
Minister of Pop





Dit is deprimerend sad

Letterlijk.. de enige ?????? 

Overigens @Uhmoke gefeliciteerd!
Anoniem
Queen of Queens



bluesweater schreef:


Dit is deprimerend

Letterlijk.. de enige ?????? 

Overigens @Uhmoke gefeliciteerd!
Dit heb ik ook regelmatig helaas.
bluesweater
Minister of Pop



Cindy schreef:
bluesweater schreef:


Dit is deprimerend

Letterlijk.. de enige ?????? 

Overigens @Uhmoke gefeliciteerd!
Dit heb ik ook regelmatig helaas.
HAHAHA blijkbaar was het 1 minuut de enige MAAR gezelli hoe is je dag vandaag?
Anoniem
Queen of Queens



bluesweater schreef:
Cindy schreef:
bluesweater schreef:


Dit is deprimerend

Letterlijk.. de enige ?????? 

Overigens @Uhmoke gefeliciteerd!
Dit heb ik ook regelmatig helaas.
HAHAHA blijkbaar was het 1 minuut de enige MAAR gezelli hoe is je dag vandaag?
Warm!! xD

Markt is vandaag niet door gegaan, we gaan morgen vriesgroente inslaan is beter gezien dit langer goed te houden is.
bluesweater
Minister of Pop



Cindy schreef:
bluesweater schreef:
Cindy schreef:
Dit heb ik ook regelmatig helaas.
HAHAHA blijkbaar was het 1 minuut de enige MAAR gezelli hoe is je dag vandaag?
Warm!! xD

Markt is vandaag niet door gegaan, we gaan morgen vriesgroente inslaan is beter gezien dit langer goed te houden is.
Ja maar wel minder dan gisteren, toch? tenminste ik mag eigenlijk niks zeggen ik had gisteren airco lol (tenminste van 8-19u, toen was ik weg). ik heb m'n tent moeten afhalen zoo sad sad

slim plan!!! is het niet doorgegaan omdat de markt er niet is, of omdat jullie niet gaan?
Anoniem
Queen of Queens



bluesweater schreef:
Cindy schreef:
bluesweater schreef:
HAHAHA blijkbaar was het 1 minuut de enige MAAR gezelli hoe is je dag vandaag?
Warm!! xD

Markt is vandaag niet door gegaan, we gaan morgen vriesgroente inslaan is beter gezien dit langer goed te houden is.
Ja maar wel minder dan gisteren, toch? tenminste ik mag eigenlijk niks zeggen ik had gisteren airco lol (tenminste van 8-19u, toen was ik weg). ik heb m'n tent moeten afhalen zoo sad

slim plan!!! is het niet doorgegaan omdat de markt er niet is, of omdat jullie niet gaan?
Omdat dat vermoedelijk niet haalbaar is met de hoeveelheid die we nodig hebben en dan op tijd op krijgen met dit weer haha.


Het is minder warm klopt, maar de warmte hangt sowieso al deels binnen helaas. :C + het is nog steeds behoorlijk warm haha.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld