Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Entertainment < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
livestream CAS
Anoniem
Wereldberoemd



aaahhh ik was zo hyped toen dit nummer uit kwam met blofĀ 
Adlisious
Wereldberoemd



MissLisjex schreef:
Adlisious schreef:
besef ik wilde gaan simsen met dit op de achtergrond aan
HAHAHAH omgĀ 
gaat nie meer gebeuren lol
Adlisious
Wereldberoemd



MissLisjex schreef:
aaahhh ik was zo hyped toen dit nummer uit kwam met blofĀ 
jaa jij bent blof fan he
Anoniem
Wereldberoemd



Adlisious schreef:
MissLisjex schreef:
Adlisious schreef:
besef ik wilde gaan simsen met dit op de achtergrond aan
HAHAHAH omgĀ 
gaat nie meer gebeuren lol
why nott
Anoniem
Wereldberoemd



Adlisious schreef:
MissLisjex schreef:
aaahhh ik was zo hyped toen dit nummer uit kwam met blofĀ 
jaa jij bent blof fan he
hahaha nou niet fan maar ben wel trots dat ze Zeeuws zijnĀ 
Adlisious
Wereldberoemd



MissLisjex schreef:
Adlisious schreef:
MissLisjex schreef:
HAHAHAH omgĀ 
gaat nie meer gebeuren lol
why nott
ja heb morgen school, en als ik eenmaal begin is het ineens nacht
Anoniem
Wereldberoemd



ik hou van pascalĀ 
Adlisious
Wereldberoemd



MissLisjex schreef:
Adlisious schreef:
MissLisjex schreef:
aaahhh ik was zo hyped toen dit nummer uit kwam met blofĀ 
jaa jij bent blof fan he
hahaha nou niet fan maar ben wel trots dat ze Zeeuws zijnĀ 
ik zet ze af bij zoutelanden, die kan ik echt niet aanhoren
Adlisious
Wereldberoemd



zn stem is wel lekkerĀ 
Anoniem
Wereldberoemd



Adlisious schreef:
MissLisjex schreef:
Adlisious schreef:
jaa jij bent blof fan he
hahaha nou niet fan maar ben wel trots dat ze Zeeuws zijnĀ 
ik zet ze af bij zoutelanden, die kan ik echt niet aanhoren
ik zing wel extra hard zodat je het als nog hoortĀ 
Adlisious
Wereldberoemd



MissLisjex schreef:
Adlisious schreef:
MissLisjex schreef:
hahaha nou niet fan maar ben wel trots dat ze Zeeuws zijnĀ 
ik zet ze af bij zoutelanden, die kan ik echt niet aanhoren
ik zing wel extra hard zodat je het als nog hoortĀ 
ga weg jijĀ 
Anoniem
Wereldberoemd



HAHAHA omg die 'uh' van hem kei grappig
Anoniem
Wereldberoemd



LIEEEEEEF GA DAN MEEEEEE


ENĀ 

ONARMMMMMMMM ME
Adlisious
Wereldberoemd



HAHAHAHAHA JE HOORDE RONNIE ZINGEN MAAR ZN MIC WAS NIET BIJ ZN MOND
Anoniem
Wereldberoemd



Adlisious schreef:
HAHAHAHAHA JE HOORDE RONNIE ZINGEN MAAR ZN MIC WAS NIET BIJ ZN MOND
hahahah soms als hij zo 'yeah' zingt, hoor je echt zieke autotune
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste