Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Competities < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Win 1000cr met tekenen!
Account verwijderd




marlee schreef:
Nuages schreef:
marlee schreef:
moet het persé digitaal getekent zijn, of mag designen/ontwerpen ook?
hoe bedoel je designen/ontwerpen? Bedoel je hetzelfde als wat Bluesweater hierboven zei?

@marlee   
oh had ik niet gezien haha. iets ontwerpen in canva of befunky
Ahh, nee ben echt opzoek naar een tekening.
@Marlee
marlee
Landelijke ster



Nuages schreef:
marlee schreef:
Nuages schreef:
hoe bedoel je designen/ontwerpen? Bedoel je hetzelfde als wat Bluesweater hierboven zei?

@marlee   
oh had ik niet gezien haha. iets ontwerpen in canva of befunky
Ahh, nee ben echt opzoek naar een tekening.
@Marlee
oeh in that case, good luck! :)
Account verwijderd




marlee schreef:
Nuages schreef:
marlee schreef:
oh had ik niet gezien haha. iets ontwerpen in canva of befunky
Ahh, nee ben echt opzoek naar een tekening.
@Marlee
oeh in that case, good luck!
thanks :d 
Account verwijderd




hh
Account verwijderd




Hh
Account verwijderd




Hh
Account verwijderd




Hh
Anoniem
Internationale ster



Ieh leuk!

2 vraagjes
- Heb je een kleurenpallet?
- Mag je meerdere inzenden?
Account verwijderd




FiniteIncantatem schreef:
Ieh leuk!

2 vraagjes
- Heb je een kleurenpallet?
- Mag je meerdere inzenden?
Hee, heb geen kleurenpallet maar heb een voorkeur voor niet al te cutesy zoals een babyroze achtergrond ofzo. Hou meer van wat stoerder / edgy
En jaaaa je mag zeker meerdere inzenden ;)
Account verwijderd




Hh
Anoniem
Internationale ster



Nuages schreef:
FiniteIncantatem schreef:
Ieh leuk!

2 vraagjes
- Heb je een kleurenpallet?
- Mag je meerdere inzenden?
Hee, heb geen kleurenpallet maar heb een voorkeur voor niet al te cutesy zoals een babyroze achtergrond ofzo. Hou meer van wat stoerder / edgy
En jaaaa je mag zeker meerdere inzenden
Oh thanks! Ben je wel voor cute figuurtjes of ook nie? :3
Account verwijderd




FiniteIncantatem schreef:
Nuages schreef:
FiniteIncantatem schreef:
Ieh leuk!

2 vraagjes
- Heb je een kleurenpallet?
- Mag je meerdere inzenden?
Hee, heb geen kleurenpallet maar heb een voorkeur voor niet al te cutesy zoals een babyroze achtergrond ofzo. Hou meer van wat stoerder / edgy
En jaaaa je mag zeker meerdere inzenden
Oh thanks! Ben je wel voor cute figuurtjes of ook nie? :3
Ja cute figuurtjes zeker leuk!!!
Account verwijderd




Hh
Anoniem
Internationale ster



hh
Account verwijderd




Julianne schreef:
hh
<3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste