Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
21 van de 24 sterren behaald

Forum

Competities < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Competitie: Droom outfit
RaspberryPie
Internationale ster



ahh de inzendingen zijn al onwijs leuk!!

Vind het jammer dat ik nog niet kan beginnen haha
Foxtato
Landelijke ster



Nog even een herinnering voor deze competitie ^^
RaspberryPie
Internationale ster



RaspberryPie
Internationale ster





xLeah schreef:

imgur.com/a/UBGOA7S

Bij deze dan met 7 plaatjes
@xLeah Ik heb nog even naar de inzending gekeken en hij volgt niet echt de bedoeling, dit is meer een moodboard en we zoeken meer collages, 1 plaatje voor 1 item, zoals deze
Anoniem
Internationale ster



RaspberryPie schreef:


xLeah schreef:

imgur.com/a/UBGOA7S

Bij deze dan met 7 plaatjes
@xLeah Ik heb nog even naar de inzending gekeken en hij volgt niet echt de bedoeling, dit is meer een moodboard en we zoeken meer collages, 1 plaatje voor 1 item, zoals deze
Oke, helaas! 
RaspberryPie
Internationale ster



xLeah schreef:
RaspberryPie schreef:


xLeah schreef:

imgur.com/a/UBGOA7S

Bij deze dan met 7 plaatjes
@xLeah Ik heb nog even naar de inzending gekeken en hij volgt niet echt de bedoeling, dit is meer een moodboard en we zoeken meer collages, 1 plaatje voor 1 item, zoals deze
Oke, helaas! 
Je zou nog een nieuwe kunnen maken, je hebt nog tot eind februari
Anoniem
Landelijke ster



Ik wil hier graag een andere keer aan mee doen, zou ik een tagg mogen? 
RaspberryPie
Internationale ster



ZeaRoseJade schreef:
Ik wil hier graag een andere keer aan mee doen, zou ik een tagg mogen? 
Wanneer zou je je tag willen?
RaspberryPie
Internationale ster



RaspberryPie
Internationale ster



RaspberryPie
Internationale ster



ZeaRoseJade schreef:
Ik wil hier graag een andere keer aan mee doen, zou ik een tagg mogen? 
@ZeaRoseJade 
Anoniem
Landelijke ster



RaspberryPie schreef:
ZeaRoseJade schreef:
Ik wil hier graag een andere keer aan mee doen, zou ik een tagg mogen? 
@ZeaRoseJade 
thanks voor de tagg.

Ik wil graag mee doen maar via waar maakt iedereen die collages? Het lukt me niet 😂
RaspberryPie
Internationale ster



ZeaRoseJade schreef:
RaspberryPie schreef:
ZeaRoseJade schreef:
Ik wil hier graag een andere keer aan mee doen, zou ik een tagg mogen? 
@ZeaRoseJade  RoseJade 
thanks voor de tagg.

Ik wil graag mee doen maar via waar maakt iedereen die collages? Het lukt me niet 😂
Je mag anders ook de items linken?
@zea
RaspberryPie
Internationale ster



t/m zaterdag heb je nog om mee te doen!
Anoniem
Landelijke ster



Haar: 

Top: 


Rok: 


Schoenen: 


tas: 

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste