Avance schreef:
Indien het toch niet lukt/mag, geen probleem hoor!
Cindy schreef:
De deadline was tot gisteren avond 8 uur savonds.
Oh .. Anouk had me laten weten dat ze het eventueel wel wou verlengen tot vanavond (maar enkel voor de set, niet voor de top 3) De deadline was tot gisteren avond 8 uur savonds.
Indien het toch niet lukt/mag, geen probleem hoor!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17


