Berichten
Platenlabel
Recent online: 13
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0
|
0
|
0
|
0
|
0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
bluesweater
weltrusten!
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hup🇳🇱🧡⚽️
Anoniem
👟 ⚽️ 🥅 🏟️ 🎉
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Forum
Startalk
Blogstatistieken
Vriendenbeheer
Vriendenbeheer
Facebookvrienden uitnodigen
Topics
Berichten
Professional Artist brons
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet brons
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star goud
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer zilver
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master zilver
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator goud
Aantal voltooide tours
12
van de
24
sterren behaald
Forum
ORPG, gedichten en schrijvers
<
Virtual Popstar
Pagina:
1
2
3
4
5
|
Volgende
|
Laatste
HPORPG bespreek topic!
Anoniem
Internationale ster
Layla schreef:
@PowerWriter
@HPorpgmodel
Wat willen jullie doen voor de nieuwe HPORPG>>>?
/*
HPorpgmodel
Karaoke-ster
HPorpgmodel schreef:
Iedereen 1 rol of een dubbelrol?
Anoniem
Internationale ster
Layla schreef:
HPorpgmodel schreef:
Iedereen 1 rol of een dubbelrol?
Ehmmm ligt eraan wat vinden jullie?
PowerWriter
YouTube-ster
PowerWriter schreef:
Layla06 schreef:
HPorpgmodel schreef:
Iedereen 1 rol of een dubbelrol?
Ehmmm ligt eraan wat vinden jullie?
Mij maakt het niet heel veel uit, ligt er ook aan de verhaallijn. En ook hoe we karakters verdelen, drie is een oneven nummer!!
HPorpgmodel
Karaoke-ster
HPorpgmodel schreef:
PowerWriter schreef:
Layla06 schreef:
HPorpgmodel schreef:
Iedereen 1 rol of een dubbelrol?
Ehmmm ligt eraan wat vinden jullie?
Mij maakt het niet heel veel uit, ligt er ook aan de verhaallijn. En ook hoe we karakters verdelen, drie is een oneven nummer!!
Als we db hebben dan hebben we er 6 das even
PowerWriter
YouTube-ster
PowerWriter schreef:
HPorpgmodel schreef:
PowerWriter schreef:
Layla06 schreef:
Ehmmm ligt eraan wat vinden jullie?
Mij maakt het niet heel veel uit, ligt er ook aan de verhaallijn. En ook hoe we karakters verdelen, drie is een oneven nummer!!
Als we db hebben dan hebben we er 6 das even
6 lijkt me goed!! Go big or go home
Misschien kunnen we dan allemaal 1 bestaande hebben en 1 zelfbedachte?
Anoniem
Internationale ster
Layla schreef:
PowerWriter schreef:
HPorpgmodel schreef:
PowerWriter schreef:
Mij maakt het niet heel veel uit, ligt er ook aan de verhaallijn. En ook hoe we karakters verdelen, drie is een oneven nummer!!
Als we db hebben dan hebben we er 6 das even
6 lijkt me goed!! Go big or go home
Misschien kunnen we dan allemaal 1 bestaande hebben en 1 zelfbedachte?
Ja sure!!
*IEMAND MOET DRACO HEBBEN WANT IK ROMANCE HEM HAHAHA (kan ik ook zijn though)
HPorpgmodel
Karaoke-ster
HPorpgmodel schreef:
Layla06 schreef:
PowerWriter schreef:
HPorpgmodel schreef:
Als we db hebben dan hebben we er 6 das even
6 lijkt me goed!! Go big or go home
Misschien kunnen we dan allemaal 1 bestaande hebben en 1 zelfbedachte?
Ja sure!!
*IEMAND MOET DRACO HEBBEN WANT IK ROMANCE HEM HAHAHA (kan ik ook zijn though)
Love him gurll.
Anoniem
Internationale ster
Layla schreef:
HPorpgmodel schreef:
Layla06 schreef:
PowerWriter schreef:
6 lijkt me goed!! Go big or go home
Misschien kunnen we dan allemaal 1 bestaande hebben en 1 zelfbedachte?
Ja sure!!
*IEMAND MOET DRACO HEBBEN WANT IK ROMANCE HEM HAHAHA (kan ik ook zijn though)
Love him gurll.
I willl omfgg like in het eindjaar is hij zo hottt aaaaaa
HPorpgmodel
Karaoke-ster
HPorpgmodel schreef:
Layla06 schreef:
HPorpgmodel schreef:
Layla06 schreef:
Ja sure!!
*IEMAND MOET DRACO HEBBEN WANT IK ROMANCE HEM HAHAHA (kan ik ook zijn though)
Love him gurll.
I willl omfgg like in het eindjaar is hij zo hottt aaaaaa
Jaaa, we hebben allemaal een draco nodig.
PowerWriter
YouTube-ster
PowerWriter schreef:
Layla06 schreef:
HPorpgmodel schreef:
Layla06 schreef:
Ja sure!!
*IEMAND MOET DRACO HEBBEN WANT IK ROMANCE HEM HAHAHA (kan ik ook zijn though)
Love him gurll.
I willl omfgg like in het eindjaar is hij zo hottt aaaaaa
OMG ZIJN WE AAN HET FANGIRLEN OVER DRACO
because I'll join in
Anoniem
Internationale ster
Layla schreef:
PowerWriter schreef:
Layla06 schreef:
HPorpgmodel schreef:
Love him gurll.
I willl omfgg like in het eindjaar is hij zo hottt aaaaaa
OMG ZIJN WE AAN HET FANGIRLEN OVER DRACO
because I'll join in
HELL YEA
Anoniem
Internationale ster
Layla schreef:
HPorpgmodel schreef:
Layla06 schreef:
HPorpgmodel schreef:
Love him gurll.
I willl omfgg like in het eindjaar is hij zo hottt aaaaaa
Jaaa, we hebben allemaal een draco nodig.
Zuchhhttt
Ikr
PowerWriter
YouTube-ster
PowerWriter schreef:
OKE MAAR JONGENS EN MEISJES
Hoe zullen we de verhaallijn maken? Of wat gebeurt er, dan is het denk ik makkelijker te bepalen wie we willen
HPorpgmodel
Karaoke-ster
HPorpgmodel schreef:
Layla06 schreef:
HPorpgmodel schreef:
Layla06 schreef:
I willl omfgg like in het eindjaar is hij zo hottt aaaaaa
Jaaa, we hebben allemaal een draco nodig.
Zuchhhttt
Ikr
Draco moet tweelingbroers hebben
HPorpgmodel
Karaoke-ster
HPorpgmodel schreef:
Euh welk jaar? 6?
Plaats een reactie
Reageer
Deel dit topic op:
Om nieuwe berichten te laden:
ingeschakeld
Pagina:
1
2
3
4
5
|
Volgende
|
Laatste