Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

ORPG, gedichten en schrijvers < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Zet hier je gedichten neer!
Anoniem
YouTube-ster



Probeer mijn gedachten te raden
Ze sluiten me op
Alles is nutteloos
Alles gaat op STOP
Luister naar geluiden
Die je altijd hebt gekend
Denk er weer eens over na
Hoe uniek jij bent

Anoniem
YouTube-ster



''Wist je?
Ik mis je.
Jij bent zo ver weg, je hoort niet wat ik zeg
Ik weet dat je niet bij me bent
Maar toch roep ik je naam
Want jij komt ooit, ooit, ooit naar meĀ toe.Ā ''


''Wist je?
Ik mis je.
Jij bent zo ver weg, je hoort niet wat ik zeg
Volgens mij geloof ik dat je me niet meer kent
Als je misschien weer een keer bij me bent
Want je komt ooit, ooit, ooit naar me toe.''
Account verwijderd




Ik loop niet meer weg voor mijn problemen.

Ik blijf staan en vecht tegen ze.

En ze zullen een voor een vernietigd worden.

Ā 

Ā 

Ik ben niet meer bang voor ze.

Ik toren boven ze uit.

Ze zijn nog maar zo klein als insecten.

Het zachtste briesje.

Een kleine zucht.

En.

Weg zijn ze...

Lolalita
Playback-ster



supermooie gedichten hier


-yes ladies, Lolalita is backĀ ;) -
Oublieux
YouTube-ster



mijn banaan is vergaan
mijn boot is dood
en mijn vis is verdronken
TuyetMai
Karaoke-ster



Rood is een hartĀ 
niemand is apartĀ 
iedereneen is hetzelfde
ookal denk je dat maar zelde(n)
TuyetMai
Karaoke-ster



Jij blijft bij mij
dat maakt me blij
zonder jouĀ 
Dan zit ik in de kou
TuyetMai
Karaoke-ster



Ze hebben mij verteldĀ 
dat 1 uur 60 minuten duurt
ze hebben mij verteldĀ 
dat 1 minuut 60 seconden duurt
maar ze hebben mij niet verteldĀ 
dat 1 minuut zonder jou een eeuwigheid duurt
Account verwijderd




Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I’ve tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.
Account verwijderd




The Road Not Taken

Ā 
BYĀ ROBERT FROST
Ā 
Two roads diverged in a yellow wood,
And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down one as far as I could
To where it bent in the undergrowth;

Then took the other, as just as fair,
And having perhaps the better claim,
Because it was grassy and wanted wear;
Though as for that the passing there
Had worn them really about the same,

And both that morning equally lay
In leaves no step had trodden black.
Oh, I kept the first for another day!
Yet knowing how way leads on to way,
I doubted if I should ever come back.

I shall be telling this with a sigh
Somewhere ages and ages hence:
Two roads diverged in a wood, and I—
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference.
Account verwijderd




Stoel

Overal staat zij bij
in een hoek met haar
rug tegen de muur
kaarsrecht en op 4 poten
zelden onderwerp van
gesprek of affectie
(je neemt een stoel
niet op schoot) blijft zij
trouw overeind kiest
geen partij altijd be-
schikbaar ontroerend goed
in al haar houten eenvoud
zelfs in dromen
weigert zij te lopen
staande slaapt zij
met mijn kleren aan
gddk
Karaoke-ster



ZVVxAWTjqiA
Intonation
Internationale ster



''Boys are cool and all, but have you seen boobs?''
Anoniem
Internationale ster



1.
Don't love too much,
Don't hate too much,
Because that "too much"
Can hurt you so much.

2.
'Its impossible!' Proud said.
'Its way too risky' Experience said.
'Its worthless' Mind said.
The heart wispered:
Give it a chance (l)

3.
Worrying is stupid.
It's like waiting for it to rain while te sun is shining.
Annenery
Badkamerzanger



ik ben mezelfĀ 
ik ben ikĀ 
ik ben niet volmaakt
maar zo ben ik
ik weet wie ik benĀ 
en ik weet wat ik wil
soms ben ik een praterĀ 
en soms ben ik stil
om mij te kunnen kennenĀ 
moet je dit kunnen leren
ik ben wie ik wil zijn
en zo moet je mij accepterenĀ 

ofĀ 

rozen zijn roodĀ 
viooltjes zijn blauw
een koe in de wei zei ik houd van jou
ik had je nodig , dat weet je heel goed
maar je zei ik ben er altijd dus houdt moed
nu ben je er elke dagĀ 
nu zeg ik dankje omdat ik je magĀ 
je lacht nu keer op keerĀ 
omdat ik van je houd en ik het op mn moeders graf zweer
het eind is gekomen , het is in zichtĀ 
nu zeg ik dag met de zonne schijn op je gezichtĀ 
ik moet je verlaten en je bent bangĀ 
als troost geef ik je een kus op je wang
het is al laat ik moet nu gaanĀ 
maar weet dat ik altijd voor je klaar zal staanĀ 


Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste