Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

ForumTeam < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Poll: Zijn de dingen die veranderd zijn in jouw leven momenteel nu positief of negatief?
Dingen die je leven veranderd hebben
Anoniem
Princess of Pop



Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Cindy schreef:
Ik snap je angst, maar hoe dan ook als samen wonen uiteindelijk je relatie zal kosten zal dit toch wel ooit gebeuren. Dan kan je het beter nu weten dan als je al 15 jaar of zo samen bent. Maar gezien jullie in de weekend's toch ook samen waren en soort van samen wonen dan zal het denk ik wel goedkomen hoor! Maak je niet te druk hierom.


Mmm wat is een paar keer begonnen? En wat heb je gedaan? En hoelang? Want om resultaten te zien moet je soms lang doorgaan.
Ik ben toen naar de sport school gegaan maar dat vond ik na 2x ongemakkelijk en ik let al heel veel op mijn eten en drinken maar toch lukt het me maar niet. En ik ben een stress eter dus als ik stress ervaar ga ik eten. (nu heb ik stress vanwege werkeloos zijn, en thuis situatie). 
Je emoties weg eten is inderdaad een probleem. Ik herken het heel erg, maar je moet proberen om je dan op andere dingen te focussen.

En dat stukje over de sportschool tja weet je, ik vind het ook zeer ongemakkelijk om te gaan maar ik doe het toch. Deze week wat minder gezien maandag mijn operatie is en ik toch helemaal weer opnieuwe moet beginnen met opbouwen. Dus het is zeer demotiverend lol. Maar ik ga wel ook al is het maar 1 rondjes ipv 2 beter iets dan niets. Je moet jezelf over dat stukje heen zetten, mensen zijn daar in de sportschool voor zichzelf of gewoon met vrienden om te sporten. Ze letten niet snel op andere, ook al heb je dit gevoel soms. Maar als jij je ook vooral focus op je training dan heb je ook geen tijd om te kijken wat er om je heen gebeurd. Wat juist goed is want dat neemt de ongemakkelijk gevoel weg. Ik zou het oprecht niet opgeven dat sporten en toch vol proberen te houden. Ik denk als het uiteindelijk lukt en je ziet resultaten je heel trots op jezelf bent!
ik zou mss willen kijken naar iets anders kwa bewegen/sport, weet niet of ik iets ga vinden waarvan je afvalt. Maar een sportschool heeft 9/10 keer ook personal training want ik wil toch echt wel wat afvallen, de weegschaal vond ik niet zo heel lief toen ik er op ging staan omdat ik wel benieuwd was ik weeg mezelf bijna nooit omdat ik dan terug denk aan vroeger. Ik had toen een serieuze eetstoornis. en ja 30+ dus je wordt er niet slanker op vrees ik mijn ma 50+ ja is er ook niet slanker op geworden al ben ik wel langer dan mijn ma. 
Anoniem
Levende legende



Cindy schreef:
Dazy schreef:
Ik hoop heel erg dat de operatie gaat zoals je wilt en dat je goed en spoedig herstelt!

Ik had vooral vorig jaar grote veranderingen: het kopen van een huis en een tijdje uitgevallen door ziekte. Dat laatste bracht in perspectief dat ik toch een beetje kwetsbaar ben, dus ik probeer nog beter voor mezelf te zorgen met de ziekte en chronische vermoeidheid.  Deed ik al, maar ik had toch nog wel een leermoment.

Dit jaar ... misschien nieuwe baan voor de zomervakantie?? 
Dank je! Dat hoop ik ook ja.

Ja, sommige dingen kunnen je leven op je kop zetten, iedereen is wel kwetsbaar maar als je dan iets krijgt of hebt in een vorm van een ziekte of chronisch dan komt het toch allemaal wat anders en harder binnen helaas. Hopelijk beperkt het je niet te veel in het leven. 

Wel fijn dat je een eigen huis gekocht hebt! Dat kunnen wij helaas niet spijtig genoeg al zou ik dit soms echt wel hadden gewild. 


Ik zal voor je duimen, hopelijk krijg je snel een nieuwe baan. Wat voor baan zou je willen?
Ja ik had geluk hoor! Ik was ingelood in een nieuwbouwv woning! 
Ik heb intern gesolliciteerd voor een functie die ik heel graag wil. Ik leid en coordineer dan een team waar ik zelf ook in zat dus ik ken de inhoud van mijn werk.
Anoniem
Queen of Queens



Dazy schreef:
Cindy schreef:
Dazy schreef:
Ik hoop heel erg dat de operatie gaat zoals je wilt en dat je goed en spoedig herstelt!

Ik had vooral vorig jaar grote veranderingen: het kopen van een huis en een tijdje uitgevallen door ziekte. Dat laatste bracht in perspectief dat ik toch een beetje kwetsbaar ben, dus ik probeer nog beter voor mezelf te zorgen met de ziekte en chronische vermoeidheid.  Deed ik al, maar ik had toch nog wel een leermoment.

Dit jaar ... misschien nieuwe baan voor de zomervakantie?? 
Dank je! Dat hoop ik ook ja.

Ja, sommige dingen kunnen je leven op je kop zetten, iedereen is wel kwetsbaar maar als je dan iets krijgt of hebt in een vorm van een ziekte of chronisch dan komt het toch allemaal wat anders en harder binnen helaas. Hopelijk beperkt het je niet te veel in het leven. 

Wel fijn dat je een eigen huis gekocht hebt! Dat kunnen wij helaas niet spijtig genoeg al zou ik dit soms echt wel hadden gewild. 


Ik zal voor je duimen, hopelijk krijg je snel een nieuwe baan. Wat voor baan zou je willen?
Ja ik had geluk hoor! Ik was ingelood in een nieuwbouwv woning! 
Ik heb intern gesolliciteerd voor een functie die ik heel graag wil. Ik leid en coordineer dan een team waar ik zelf ook in zat dus ik ken de inhoud van mijn werk.
O dat is inderdaad geluk hebben! 
Wanneer krijg je iets te horen denk je?
Anoniem
Levende legende



Cindy schreef:
Dazy schreef:
Cindy schreef:
Dank je! Dat hoop ik ook ja.

Ja, sommige dingen kunnen je leven op je kop zetten, iedereen is wel kwetsbaar maar als je dan iets krijgt of hebt in een vorm van een ziekte of chronisch dan komt het toch allemaal wat anders en harder binnen helaas. Hopelijk beperkt het je niet te veel in het leven. 

Wel fijn dat je een eigen huis gekocht hebt! Dat kunnen wij helaas niet spijtig genoeg al zou ik dit soms echt wel hadden gewild. 


Ik zal voor je duimen, hopelijk krijg je snel een nieuwe baan. Wat voor baan zou je willen?
Ja ik had geluk hoor! Ik was ingelood in een nieuwbouwv woning! 
Ik heb intern gesolliciteerd voor een functie die ik heel graag wil. Ik leid en coordineer dan een team waar ik zelf ook in zat dus ik ken de inhoud van mijn werk.
O dat is inderdaad geluk hebben! 
Wanneer krijg je iets te horen denk je?
Ik gok net voor mijn vakantie dus of volgende week of begin juli 
Anoniem
Queen of Queens



Dazy schreef:
Cindy schreef:
Dazy schreef:
Ja ik had geluk hoor! Ik was ingelood in een nieuwbouwv woning! 
Ik heb intern gesolliciteerd voor een functie die ik heel graag wil. Ik leid en coordineer dan een team waar ik zelf ook in zat dus ik ken de inhoud van mijn werk.
O dat is inderdaad geluk hebben! 
Wanneer krijg je iets te horen denk je?
Ik gok net voor mijn vakantie dus of volgende week of begin juli 
Okay, laat het me weten of je gekozen bent dan of niet!
Anoniem
Queen of Queens



LindzyInfernal schreef:
Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Ik ben toen naar de sport school gegaan maar dat vond ik na 2x ongemakkelijk en ik let al heel veel op mijn eten en drinken maar toch lukt het me maar niet. En ik ben een stress eter dus als ik stress ervaar ga ik eten. (nu heb ik stress vanwege werkeloos zijn, en thuis situatie). 
Je emoties weg eten is inderdaad een probleem. Ik herken het heel erg, maar je moet proberen om je dan op andere dingen te focussen.

En dat stukje over de sportschool tja weet je, ik vind het ook zeer ongemakkelijk om te gaan maar ik doe het toch. Deze week wat minder gezien maandag mijn operatie is en ik toch helemaal weer opnieuwe moet beginnen met opbouwen. Dus het is zeer demotiverend lol. Maar ik ga wel ook al is het maar 1 rondjes ipv 2 beter iets dan niets. Je moet jezelf over dat stukje heen zetten, mensen zijn daar in de sportschool voor zichzelf of gewoon met vrienden om te sporten. Ze letten niet snel op andere, ook al heb je dit gevoel soms. Maar als jij je ook vooral focus op je training dan heb je ook geen tijd om te kijken wat er om je heen gebeurd. Wat juist goed is want dat neemt de ongemakkelijk gevoel weg. Ik zou het oprecht niet opgeven dat sporten en toch vol proberen te houden. Ik denk als het uiteindelijk lukt en je ziet resultaten je heel trots op jezelf bent!
ik zou mss willen kijken naar iets anders kwa bewegen/sport, weet niet of ik iets ga vinden waarvan je afvalt. Maar een sportschool heeft 9/10 keer ook personal training want ik wil toch echt wel wat afvallen, de weegschaal vond ik niet zo heel lief toen ik er op ging staan omdat ik wel benieuwd was ik weeg mezelf bijna nooit omdat ik dan terug denk aan vroeger. Ik had toen een serieuze eetstoornis. en ja 30+ dus je wordt er niet slanker op vrees ik mijn ma 50+ ja is er ook niet slanker op geworden al ben ik wel langer dan mijn ma. 
Ja, krachttraining hoeft niet hoor. Je kan ook gaan hardlopen of andere sporten, maar je moet wel altijd in een cals te kort zitten om echt af te vallen als je dit wilt. Want als jij meer eet dan dat je verbrand val je gewoon niet af.
xItsxMyxLifex
Wereldberoemd



Cindy schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
Cindy schreef:
Vertel op!
Ik had altijd al op uitwisseling gewild naar Spanje. Ik was voor mijn uitwisseling best ongelukkig, ik wist niet zo goed wie ik was en wat ik wou. 

De uitwisseling heeft mij geleerd om gelukkig te zien en van mezelf te houden, en veel inzicht gebracht wat ik nu wil in het leven. Ook heeft het mijn gevoel bevestigd om te emigreren naar Spanje toe. Ik heb mezelf hier heel erg ontdekt en ben als persoon zoveel gegroeid. Daarnaast ben ik ook hier voor het allereerste keer verliefd geworden, wat het allemaakl nog specialer maakt. De uitwisseling heeft mijn kijk op het leven totaal veranderd. Klinkt heel cliche, dacht er precies hetzelfde over toen ik andere hier over hoorden, maar het is volledig waar in mijn geval.
Dat is fijn om te horen! O verliefd op een spaanse jongen?
Ecuador 😊
Anoniem
Levende legende



Cindy schreef:
LindzyInfernal schreef:
Cindy schreef:
Je emoties weg eten is inderdaad een probleem. Ik herken het heel erg, maar je moet proberen om je dan op andere dingen te focussen.

En dat stukje over de sportschool tja weet je, ik vind het ook zeer ongemakkelijk om te gaan maar ik doe het toch. Deze week wat minder gezien maandag mijn operatie is en ik toch helemaal weer opnieuwe moet beginnen met opbouwen. Dus het is zeer demotiverend lol. Maar ik ga wel ook al is het maar 1 rondjes ipv 2 beter iets dan niets. Je moet jezelf over dat stukje heen zetten, mensen zijn daar in de sportschool voor zichzelf of gewoon met vrienden om te sporten. Ze letten niet snel op andere, ook al heb je dit gevoel soms. Maar als jij je ook vooral focus op je training dan heb je ook geen tijd om te kijken wat er om je heen gebeurd. Wat juist goed is want dat neemt de ongemakkelijk gevoel weg. Ik zou het oprecht niet opgeven dat sporten en toch vol proberen te houden. Ik denk als het uiteindelijk lukt en je ziet resultaten je heel trots op jezelf bent!
ik zou mss willen kijken naar iets anders kwa bewegen/sport, weet niet of ik iets ga vinden waarvan je afvalt. Maar een sportschool heeft 9/10 keer ook personal training want ik wil toch echt wel wat afvallen, de weegschaal vond ik niet zo heel lief toen ik er op ging staan omdat ik wel benieuwd was ik weeg mezelf bijna nooit omdat ik dan terug denk aan vroeger. Ik had toen een serieuze eetstoornis. en ja 30+ dus je wordt er niet slanker op vrees ik mijn ma 50+ ja is er ook niet slanker op geworden al ben ik wel langer dan mijn ma. 
Ja, krachttraining hoeft niet hoor. Je kan ook gaan hardlopen of andere sporten, maar je moet wel altijd in een cals te kort zitten om echt af te vallen als je dit wilt. Want als jij meer eet dan dat je verbrand val je gewoon niet af.
Hoeft niet per se, soms kan lager in koolhydraten en hoger in eiwitten en vetten ook helpen. (Dat is bij mij namelijk het geval)
Anoniem
Levende legende



Cindy schreef:
Desinteresse schreef:
Cindy schreef:
Klopt, krachttraining hoeft inderdaad totaal niet. Ik wil (gaat alleen nooit gebeuren lol) getoont worden in mijn figure, maar met wat ik nu doe gaat dit hem niet worden. En langer sporten gaat niet, want dit kan ik mijn man en kind niet aan doen helaas. Dus ik moet ook een alternatief hierin zoeken ooit.



Heb jij dan ook lichterlijk overgewicht? Want diabetes heeft niet altijd met overgewicht te maken, ligt aan het type die je hebt. Een oude vriendin van vroeger is graat mager maar had ook diabetes en moest elke dag spuiten. Maar als het echt door eten enzo komt, is het inderdaad een goed iets dat je even wat beter er op let! Netjes dat je al 1,5 kg kwijt bent.
Dat is inderdaad lastig. Maar, goed dat je wel sport. Alles wat je WEL doet telt mee he!

Ik heb aanleg om overgewicht te hebben. Maar in mijn geval is type 2 in de familie en ja, daar heb ik dus ook risico op. Type 1 is genetisch en type 2 is ouderdomssuiker, maar dat kun je ook krijgen voor je 'oud' bent. 
Klopt! Zit ook in mijn familie ik had hier ook last van toen ik zwanger was. Een van de redens waarom ik later ook moest afvallen omdat mijn kans hierop extreem hoog was en ik een risco factor ben. 
Ja klopt inderdaad dat je dan risico hebt. Ik vind het zo knap hoe jij er mee bezig bent
Anoniem
Levende legende



xItsxMyxLifex schreef:
Cindy schreef:
xItsxMyxLifex schreef:
Ik had altijd al op uitwisseling gewild naar Spanje. Ik was voor mijn uitwisseling best ongelukkig, ik wist niet zo goed wie ik was en wat ik wou. 

De uitwisseling heeft mij geleerd om gelukkig te zien en van mezelf te houden, en veel inzicht gebracht wat ik nu wil in het leven. Ook heeft het mijn gevoel bevestigd om te emigreren naar Spanje toe. Ik heb mezelf hier heel erg ontdekt en ben als persoon zoveel gegroeid. Daarnaast ben ik ook hier voor het allereerste keer verliefd geworden, wat het allemaakl nog specialer maakt. De uitwisseling heeft mijn kijk op het leven totaal veranderd. Klinkt heel cliche, dacht er precies hetzelfde over toen ik andere hier over hoorden, maar het is volledig waar in mijn geval.
Dat is fijn om te horen! O verliefd op een spaanse jongen?
Ecuador 😊
Haha ik denk meteen aan dit liedje 
bluesweater
Minister of Pop



Ik kan eigenlijk niet echt wat verzinnen  ??
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: