bluesweater schreef:Cindy schreef:bluesweater schreef:
HAHAHA blijkbaar was het 1 minuut de enige MAAR gezelli hoe is je dag vandaag?
Warm!! xD
Markt is vandaag niet door gegaan, we gaan morgen vriesgroente inslaan is beter gezien dit langer goed te houden is.
Ja maar wel minder dan gisteren, toch? tenminste ik mag eigenlijk niks zeggen ik had gisteren airco lol (tenminste van 8-19u, toen was ik weg). ik heb m'n tent moeten afhalen zoo sad

slim plan!!! is het niet doorgegaan omdat de markt er niet is, of omdat jullie niet gaan?
Omdat dat vermoedelijk niet haalbaar is met de hoeveelheid die we nodig hebben en dan op tijd op krijgen met dit weer haha.